Kολοβρέχτης: Δεκάδες τροχαία εγκλήματα ζητούν δολοφόνο
Η κεντρική Εύβοια στο έλεος του Μολώχ της ασφάλτου. Άλλο ένα μαυροντυμένο Πάσχα.
Κάποτε ένας φίλος γιατρός που εργαζόταν στο ΚΑΤ είχε μια απορία: Πως γίνεται και τα περισσότερα αυτοκίνητα που προσέρχονταν στο νοσοκομείο είχαν πινακίδες που άρχιζαν από ΧΑΗ…
– Μα επειδή είμαστε κοντά, απαντήσαμε.
– Και η Βοιωτία είναι κοντά, και η Κόρινθος αλλά τέτοιο φαινόμενο είναι ανεξήγητο, είπε.
Κλπ, κλπ.
Στη στροφή του Κωλοβρέχτη έχουν γίνει δεκάδες ατυχήματα. Αυτό σημαίνει ότι θα ξαναγίνουν. Ποια θα είναι τα επόμενα θύματα; Εγώ, εσείς, ο καθένας. Είναι να μη σου τύχει, που λένε.
Είναι να μη σου τύχει ο προπορευόμενος ή ο ακολουθών ή ο κινούμενος στο αντίθετο ρεύμα να είναι άσχετος, μεθυσμένος, μαστουρωμένος, ζαλισμένος, αφηρημένος, βλαμμένος κλπ.
Το θέμα δεν είναι τι κάνουμε μετά τα ατυχήματα, το θέμα είναι τι κάνουμε πριν.
Έχουμε αναρτήσει πολλά άρθρα εδώ στο psaxna.gr σχετικά με την κόλαση της κυκλοφοριακής αγωγής στον τόπο μας. Έχουμε επισημάνει ότι το να βγεις στους δρόμους είναι σαν να πας σε πεδίο μάχης. Αυτοκίνητα ασυντήρητα, χωρίς φρένα, χωρίς φώτα, με φθαρμένα λάστιχα, με άχρηστα αμορτισέρ, αυτοκίνητα πειραγμένα οδηγούμενα από εν δυνάμει δολοφόνους που δεν έχουν κανένα σεβασμό στον Κ.Ο.Κ και καμιά επίγνωση των δυνατοτήτων τους νομίζοντας ότι οδηγούν Φερράρι στην πίστα της Μόντσα, πολλές φορές υπό την επιρροή αλκοόλ ή ναρκωτικών. Και άντε τώρα να πείσεις τον κάθε βλάκα περί του αντιθέτου.
Έχουμε κάνει πολλές προτάσεις από το psaxna.gr για βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης.
Θυμίζω:
1) Αλλαγή στη γραμμή που είναι εγκατεστημένες οι λάμπες στη στροφή του θανάτου κοντά στο πρώην πρατήριο Σακκή όπως ερχόμαστε από Χαλκίδα. Έχουν γίνει θανατηφόρα ατυχήματα πάνω από μια φορά γιατί τα θύματα νομίζουν τη νύχτα ότι είναι ευθεία ενώ είναι στροφή- κυρίως φοιτητές ή ξένοι που έρχονται προς τα Ψαχνά.
2) Ο δρόμος μπροστά από το Λύκειο στενεύει απότομα και επικίνδυνα στην έξοδό του προς Καστέλλα. Είχαμε ζητήσει να μπουν σήματα προειδοποιητικά γιατί το χειμώνα με τα νερά δεν βλέπεις τίποτα.
3) Να μπει ένα μεγάλο ΣΤΟΠ στη συμβολή Δημοκρίτου και Βενιζέλου. Πολλοί ντόπιοι νομίζουν ότι η Δημοκρίτου έχει προτεραιότητα. Στο σημείο έχουν γίνει πολλά ατυχήματα και μάλιστα θανατηφόρα. Κι επειδή δεν βλέπουν το κανονικό ΣΤΟΠ, βάλτε ένα τεράστιο μπας και το δουν.
4) Μικρή γέφυρα προς Τριάδα. Βάλτε κι εδώ ένα τεράστιο ΣΤΟΠ γι αυτούς που έρχονται από τη μεγάλη γέφυρα και κατευθύνονται προς Τριάδα. Δεν υπάρχει εβδομάδα που να μην γίνει τρακάρισμα. Κι εδώ έχουν σκοτωθεί άνθρωποι. Η Κριεζώτου έχει γίνει διάδρομος απογείωσης.
Ας μας κάνει την τιμή κάποιος να έρθει για μια μέρα εκεί και θα δει ακόμα και προσπεράσματα 20 μέτρα πριν τη γέφυρα.
5) Κωλοβρέχτης. Τι να πούμε; Τόσα χρόνια οι αρμόδιοι κάθονται και μετρούν θύματα. Αν δεν απατώμαι η στροφή είναι χώρος ευθύνης του Δήμου Χαλκιδέων (αν κάνω λάθος διορθώστε με).
Ο δρόμος αυτός όμως χρησιμοποιείται από κατοίκους του δικού μας δήμου πολύ περισσότερο.
Θα μπορούσε να αναληφθεί μια από κοινού πρωτοβουλία από τους δυο δήμους να μελετήσουν το πρόβλημα.
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ.
Σε τελική ανάλυση καλύτερα να χαθούν μερικά καλάμια παρά άνθρωποι.
Είχαμε κάνει και μια πρόταση στο γειτονικό δήμο να κλαδέψει τους επικίνδυνους ευκάλυπτους προς τα Δυο Βουνά γιατί μπορεί να σπάσουν με τον αέρα και να προκληθεί ατύχημα. Χαιρετίσματα.
6) Ενημέρωση των αλλοδαπών που μένουν στην περιφέρεια της πόλης, σε αγροκτήματα κλπ και περπατούν τη νύχτα σε μη φωτισμένους δρόμους η κινούνται με ποδήλατα χωρίς φως.
Ας κρατούν ένα φαναράκι ή κάτι άλλο γιατί είναι θέμα χρόνου να συμβούν σοβαρά ατυχήματα.
7) Πρόσκληση-παράκληση στην Κυρία Δανέλλη, δημιουργό του Ινστιτούτου “Πάνος Μυλωνάς” να κάνει ομιλίες και διαλέξεις σε όλα τα σχολεία του Δήμου. Τουλάχιστον η νέα γενιά να βγει με μια καινούργια ηθική και λογική στους δρόμους, όχι με τη δολοφονικά βλακώδη προσέγγιση της δικής μου γενιάς.
Όλα αυτά, φίλες και φίλοι έχουν προταθεί μέσα από το psaxna.gr τα τελευταία χρόνια.
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΜΙΑ. Σαν να τους λες κάτι κακό. Μέχρι εκεί φτάνει το IQ. Επικίνδυνα χαμηλά.
Θα προτείνω μια ριζοσπαστική λύση και ας μην αρέσει σε μερικούς.
Αν στα σημεία αυτά μπουν κάμερες και καταγράφουν την ταχύτητα των οχημάτων και τις παραβάσεις του ΣΤΟΠ, το Δημόσιο Ταμείο θα γίνει πλούσιο. Κι αν θα πέσουν καμιά πεντακοσαριά πρόστιμα στην αρχή που να βεβαιώνονται απ΄ευθείας στην εφορία τότε ίσως να συνετιστούν μερικοί και καταλάβουν ότι η αυτοκίνηση είναι δουλειά και όχι άθλημα πάνω σ΄αυτούς τους άθλιους δρόμους. Και τα πρόστιμα να είναι τσουχτερά – ΟΧΙ ΝΑ ΣΒΗΝΟΝΤΑΙ, Ε;…
Κι αν υποπέσουν ξανά σε παράβαση, αφαίρεση του διπλώματος για πολύ-πολύ καιρό.
Και θέλω να υπενθυμίσω στους φίλους της ταχύτητας ότι υπάρχουν ειδικές πίστες για μηχανές και η εθνική οδός για τα αυτοκίνητα. Οι δικοί μας δρόμοι δεν είναι για τέτοιες οδηγικές συμπεριφορές.
Με το να τρέχεις με 150 ανάμεσα Ψαχνά και Αρτάκη δεν κερδίζεις χρόνο. Θα φρακάρεις στη Αρτάκη έτσι κι αλλιώς και θα έχεις κάνει μια διαδρομή του φόνου. Η απόσταση Ψαχνά – Αρτάκη είναι φυσιολογικά 8-10 λεπτά. Τι νόημα έχει να την κάνεις σε 4-5; Πάλι θα φρακάρεις.
Κι αν νομίζουν ότι είναι Χάμιλτον ή Ρόσσι κάνουν μεγάλο λάθος. Κι αν νομίζουν ότι οδηγούν μονοθέσια της Φόρμουλα 1 ή εργοστασιακές μηχανές αγώνων κάνουν πολλές φορές λάθος.
Ως Δήμος παίζει να έχουμε τα περισσότερα εικονοστάσια στην Ελλάδα. Κοντράρουμε δυνατά το δρόμο Πάτρας- Πύργου. Κάτι φταίει γι αυτό.
Δεν περιμένουμε καμιά πρωτοβουλία από το Δήμο. Αν ήταν θα την είχαν πάρει. Στο Δήμο μας μόνο από το θεό περιμένουμε να μας φυλάει.
Όσοι έχουν αντίρρηση και θέλουν να γράψουν ανοησίες στα σχόλια, ας φέρουν στο μυαλό τους την εικόνα του τελευταίου ατυχήματος στον Κωλοβρέχτη με την οικογένεια που ντύθηκε στα μαύρα.
Και δεν είναι ώρα για ανοησίες.
Συλλυπητήρια στην οικογένεια η οποία δεν είναι λιγότερο θύμα τροχαίου και περισσότερο θύμα ενός κράτους εγκληματικής αδράνειας που προάγει τη λαμογιά, κλείνει το μάτι στην παρανομία και υποθάλπει τον κάθε εκτελεστή αδιαφορώντας για το θύμα.
Β. Παπαμιχαήλ
Δείτε επίσης...