Στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού (ΑΗΣ) Αλιβερίου της ΔΕΗ παρευρέθηκε η Βουλευτής Νέας Δημοκρατίας Ευβοίας, κ. Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη, τιμώντας τους εργαζόμενους και τη διαχρονική προσφορά του σταθμού στην περιοχή. Σε δήλωσή της, η κ. […]
0
