Ένταση επικράτησε εχθές το απόγευμα στο Δημοτικό Στάδιο Ψαχνών κατά τη διάρκεια του αγώνα ΠΑΟΚ – Αγία Παρασκευή για τον τελικό του πρωταθλήματος υποδομών γυναικών Κ17 Συγκεκριμένα οπαδοί της Αγίας Παρασκευής κατέβηκαν από τις κερκίδες και επιτέθηκαν λεκτικά στον ηχολήπτη […]
0
