10 ΜΕΡΕΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟ
Posted On 1 Ιουλίου 2013
0
10 ίσως και παραπάνω μέρες είναι σπασμένο το φανάρι στην διαστάυρωση του Αγγελή Γοβιού στα Ψαχνά με κατευθυνση από Ψαχνα προς Χαλκίδα.Αποτελεσμα αυτού είναι με το φως της ημέρας να μην διακρίνεται (όπως και στην φωτογραφία )ευκολα το χρώμα το οποίο είναι αναμμενο.
Trending Now
Έπεσαν χαστούκια στη Βουλή της Γεωργίας (video)
27 Ιουνίου 2026
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει βιασμό από 28χρονο συνάδελφό της
27 Ιουνίου 2026


















