ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Posted On 19 Φεβρουαρίου 2013
0
Εκτός από την Κα Μύταλα τον λόγο πήρε και ο κύριος Γιώργος Ψαθάς ο οποίος θύμισε τις θέσεις του και χαρακτηριστικά ανέφερε πως οποιαδήποτε μετακίνηση τμημάτων δεν έχει κανένα αντικειμενικο υπόβαθρο και πως πρέπει να γινουν τα αυτονόητα.
Ο κος Κοντάκης ο οποίος έκαν λόγο για πακτωλό υποσχέσεων τόνισε πως πρέπει να υπάρξει εκ νέου συνάτηση την Δευτέρα για αποτίμηση των υποσχέσεων.
Επίσης ο κος Χασάνδρας ο οποίος τοποθετήθηκε κατά του σχεδίου Αθηνά,μίλησε για παζάρι και ξεπούλημα της Ελλάδας από τα 3 κυβερνώντα κόμματα και εξέφρασε φόβους για τόσο ιδιωτικοποίηση των πάντων όσο και για την τύχη του ιδρυματος.
Trending Now
Στη Νέα Αρτάκη το 14ο της ΑΕΚ
27 Ιουνίου 2026
Φωτιά στη Βοιωτία: Επιχειρούν εναέρια μέσα -Ήχησε το 112
27 Ιουνίου 2026
















