ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ: “ΕΝΟΣ ΚΑΚΟΥ ΜΥΡΙΑ ΕΠΟΝΤΑΙ..” (ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ)
Τίποτα περισσότερο απ’ αυτό. Αν κάποιες απόψεις συμπίπτουν είναι γιατί μερικές
φορές κάποια οράματα, κάποιες θέσεις – όχι απαραίτητα όλες – πλέουν σε μιά
παράλληλη συχνότητα, σε ένα κανάλι αόρατης επικοινωνίας, μιάς νοητής συνάντησης
και χαίρομαι γι αυτό.
αντίρρηση- να συμπληρώσω κάτι πάνω στα λεγόμενά του. Το φαινόμενο της εμφάνισης
του μαζάνθρωπου έχει πάρει επικίνδυνα αυξητικές διαστάσεις τις τελευταίες
δεκαετίες. Είναι το σύνολο των άβουλων, χωρίς προσωπικότητα, χωρίς ταυτότητα
ατόμων που άγονται και φέρονται από την παραπλάνηση του τύπου, της μόδας και
της υλικής κατανάλωσης, εντελώς αποβλακωμένοι χωρίς καμιά κριτική
αντίσταση μέσα σε μιά απελπιστική σύγχυση και ημιμάθεια. Είναι πάντα “in” και
σνομπάρουν τους “out”. Κάθε αντίληψη η διαίσθηση πέρα απο αυτή που
κυριαρχεί στον πλανημένο μικρόκοσμό τους είναι βαρετή, κουραστική, συνωμοτική,
ανύπαρκτη. Είναι σίγουροι και ευτυχείς και ευδαιμονούν σαν τα κατοικίδια μέσα
στην αποχαύνωση τους. Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι, έλεγε ο Ιησους στην επι
του όρους ομιλία. Κάτι παραπάνω θα ήξερε. Το θέμα που ακολουθεί έχει άμεση σχέση
με το μαζάνθρωπο.
Συντάγματος με πανηγυρισμούς το σύμφωνο συμβίωσης. Περιχαρής ένας
νεαρός την επόμενη μέρα περιφερόταν στις πρωινές τηλεοπτικές εκπομπές
δηλώνοντας θριαμβευτικά οτι αυτό ήταν μόνο η αρχή. ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ. Και σχεδόν όλοι
οι αργόσχολοι μαιντανοί τον συνεχάρηκαν με κατανόηση. Δηλαδή θα ακολουθήσουν κι
άλλες νίκες. Δημιουργία νομότυπης οικογένειας με υιοθεσίες παιδιών κλπ.
ψευτοκοινοβούλιο) ήταν μεγάλη.Το ίδιο και στον τύπο.
να σκέφτεσαι, να εκφράζεσαι και να κάνεις ότι θέλεις μέχρι το σημείο που αρχίζει
το δικαίωμα του άλλου. Ολα καλά μέχρι εδώ. Απόλυτα σεβαστό το δικαίωμα στην
ιδιαιτερότητα και στην προσωπική ζωή. Οχι μόνο σεβαστό αλλά και πολύ συνηθισμένο
στις μέρες μας. Δεν σοκάρει πιά, δεν ενοχλεί, είναι κατανοητό και αποδεκτό. Σε
όλους μας έχει συμβεί είτε στον επαγγελματικό μας χώρο είτε στον κοινωνικό μας
περίγυρο να συναντήσουμε και να συναναστρεφόμαστε ανθρώπους με κάποιες
ιδιαιτερότητες. Τολμώ να πω μάλιστα οτι σε πολλές περιπτώσεις είναι πιο “στρέιτ”
από τους δήθεν “στρέιτ”. Ολα αυτά είναι γνωστά. Το θέμα έχει όμως κι άλλες
παραμέτρους. Η κοινωνία έχει τους δικούς της μηχανισμούς προόδου και
απελευθέρωσης. Πιστεύετε εσείς οτι με επισπευσμένα νομοσχέδια – λες και δεν
είχαμε άλλα προβλήματα – μπορεί να επιτευχθεί κοινωνική πρόοδος; Ας το δούμε απο
μια άλλη οπτική του γωνία.
προτιμήσεις και πρακτικές καί άλλο πράγμα οι αμυντικοί θεσμοί κοινωνικής
συνύπαρξης και συνοχής. Το δεύτερο βήμα για τους ομοφυλόφιλους είναι σύμφωνα με
τα λεγόμενά τους ο επίσημος γάμος και η δημιουργία οικογένειας με υιοθεσία
ή , στην περίπτωση των γυναικών, με κάποιον εθελοντή σπερματοδότη. Εδώ η
εκκλησία έχει τις δικές της κατηγορηματικές θέσεις. Δεν είναι όμως θέμα μόνο
θρησκευτικό. Είναι θέμα απόλυτης κοινωνικής συνοχής και δυστυχώς τώρα πιά
κοινωνικής δυναμικής. Ο γάμος είναι εδώ και χιλιάδες χρόνια σε όλες τις
κοινωνίες ένας θεσμός που καθορίζει το νομικοκοινωνικό πλαίσιο λειτουργίας και
στήριξης της φυσικής οικογένειας. Επρεπε η γυναίκα να τύχει μεγαλύτερης
προστασίας λόγω της σωματικής της αδυναμίας απέναντι στον άντρα για να
αποφεύγονται – όσο γίνεται- οι καταχρήσεις από την πλευρά του ισχυρού φύλου. Στο
ίδιο σκοπό απέβλεπε και η περιχαράκωση των υποχρεώσεων απέναντι στα παιδιά.
Καταλαβαίνουμε όλοι τι τύχη θα είχαν τα αδύναμα μέλη αν δεν υπήρχε ο νομικός
θεσμός του γάμου. Το αποτέλεσμα βεβαίως δεν ήταν πάντα θετικό. Και νόμοι
παραβιάστηκαν και καταχρήσεις έγιναν καθώς και κακοποιήσεις κάθε μορφής. Γι
αυτούς τους λόγους η προσπάθεια προστασίας της φυσικής οικογένειας ως
λειτουργικού κύτταρου κάθε κοινωνίας ήταν εκ των πραγμάτων αμυντική-
συντηρητική. Τώρα το πράγμα πάει να ξεφύγει. Δεν μπορεί, κατα τη γνώμη μου, να
λειτουργήσει αυτος ο θεσμός με άτομα του ίδιου φύλου. Οταν ένα παιδί υιοθετηθεί
η γεννηθεί μέσω σπερματοδότη απο ομοφυλόφιλες γυναίκες, θα ξεκινήσει απο την
πρώτη μέρα με παραστάσεις που θα θεωρούνται φυσιολογικές. Ο καθένας έχει τα δικά
του όρια μέχρι πού πάει το φυσιολογικό, το λογικό κλπ.Εδώ πάμε στα άκρα
χωρις κανένα περιθώριο αντίδρασης. Σε μια συμβατική-φυσιολογική οικογένεια οι
παραστάσεις είναι αυτές που υπάρχουν στο φυσικό κόσμο.Αν κάποιο μέλος έχει
διαφορετική αντίληψη και προσέγγιση είναι αργότερα ελεύθερο να προχωρήσει ,όπως
και γίνεται. Στην περίπτωση των ομοφυλόφιλων ζευγαριών υπάρχει μια μονοδιάστατη
εμπειρία από την οποία πολύ δύσκολα μπορεί να ξεφύγει ένα μικρό παιδί. Η έντονα
επιθετική προσπάθεια των ομοφυλόφιλων ζευγαριών να ανατρέψουν έναν πανάρχαιο
θεσμό είναι μια συμπλεγματική πρακτική να φέρουν τα πάνω κάτω.
συμβίωσης παρακινούν τα παιδιά τους να παρακολουθούν με σεβασμό τις αηδιαστικές
παρελάσεις gay prides με κραγιόν, αλυσίδες, πούπουλα και φτερά τη στιγμή που
αυτοί οι ίδιοι αυτογελοιοποιούνται; Κι ο Καβάφης ομοφυλόφιλος ήταν αλλα
πληροφορώ τους φίλους αυτών των παρελάσεων οτι είναι ένας απο τους πιό
σεβαστούς, καταξιωμένους και πολυδιαβασμένους ποιητές παγκοσμίως. Κάνετε μόνοι
σας τη σύγκριση. Θέλετε από άνοια κάποιων ξεμωραμένων γεροροκάδων της Βόρειας
Ελλάδας, θέλετε απο καθαρή ψηφοθηρία του παρακράτους της Πλατείας Συντάγματος
φτάσαμε, φίλοι αναγνώστες, στό σημείο να δυναμιτίζουμε ότι έχει απομείνει στη
δομή μιας μισοπεθαμένης Ελληνικής κοινωνίας.
παράλληλη και επιδημικά λοξή δομή της οικογένειας οι γείτονες καγχάζουν και
προάγουν φανατικά την πολυτεκνική οικογένεια. Κάθε μουσουλμάνος κάνει 4, 5 και
περισσότερα παιδιά. Για να το πω καθαρά μπας και το καταλάβουν οι εθνικά
επικίνδυνοι,βλάκες προοδευτικοί: Σε λίγα χρόνια η Θράκη που αιμορραγεί
οικονομικά και πληθυσμιακά, θα αποτελεί παρελθόν επειδή οι δυό εθνότητες έχουν
διαφορετικές βλέψεις και πρακτικές. Ο ηγέτης τους το έχει δηλώσει περιφρονητικά.
Δεν χρειάζεται να σας κάνουμε πόλεμο, θα πέσετε από μόνοι σας! Σε μια-δυό
δεκαετίες θα αρκεί ένα τοπικό δημοψήφισμα η μια προβοκάτσια για να έχουμε
κοσμοιστορικές ήττες ακόμη μια φορά. Το ίδιο κινδυνεύουν να πάθουν και στην
Κύπρο αν κάνουν το ίδιο λάθος και όλα αυτά χάρη στην κοινωνική δυναμική των
Τούρκων και την παθολογική έλλειψη κοινωνικής δυναμικής των Ελλήνων.
μερικές χώρες νομοιμοποίησαν και την κτηνοβασία. Ακόμη πιό προοδευτικοί. Ελεγα
σε ένα φίλο Γερμανό οτι σε λίγο καιρό οι Τούρκοι θα βγάζουν καγκελλάριο στη
Γερμανία. Φάνηκε ότι το κατάλαβε.
στις πολύτεκνες οικογένειες της Θράκης και όλης της Ελλάδας που τόσο πολύ έχει
ανάγκη αυτό το έθνος οι προδοτικά απερίσκεπτοι βουλευτές προτίμησαν να προάγουν
άλλες ανατρεπτικές μορφές οικογένειας. Βαδίζουμε σταθερά προς μια μη αναστρέψιμη
αυτοκαταστροφή. Αραγε θα αφυπνιστεί ο Ελληνας μαζάνθρωπος;
μας.Είμαι ανοιχτός σε οποιαδήποτε κριτική αρκεί να είναι κόσμια, τεκμηριωμένη
και επώνυμη. Θα είμαι ο πρώτος που θα αναγνωρίσω τα λάθη μου.