• Κεντρική
  • Ψαχνά
  • Εύβοια
  • Αθλητικά
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Άρθρογραφία
  • Υγεία
  • Οικονομία
  • Αγγελίες
  • Ζώδια
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Popular Posts

    • Εκπαιδευτική επίσκεψη του ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ στο Γαλακτοπωλείο Βαλαή
    • Εικόνες ντροπής στα Ψαχνά:Πετούν σκουπίδια και αντικείμενα εκτός κάδων στο πεζοδρόμιο
    • Σήμερα ο αποχαιρετισμός στον Γιώργο Μυλωνά - Η συμβολή του στην οδική ασφάλεια και στο Δήμο Διρφύων Μεσαπίων
    • Τροχαίο με τραυματία στην Ερέτρια
    • Προβλημάτισε και ηττήθηκε από την… εφεδρική Ιταλία η Εθνική
    • Τα ζώδια σήμερα Δευτέρα 8 Ιουνίου
    • Εκπαιδευτική συνάντηση για τους εθελοντές του ΣΕΔΔΔ Ψαχνών και του ΣΕΑΚ Πολιτικών-Νεροτριβιάς
    • Σοκ στη Δανία: Κατέρρευσε στο φιλικό με την Ουκρανία ο Έρικσεν
    • Στη Βόρεια Εύβοια ο Υπουργός Πολιτικής Προστασίας Βαγγέλης Τουρνάς
    • Πρόστιμο 270.000 ευρώ σε 55χρονο που εγκατέλειψε εννέα γατάκια στη Θεσσαλονίκη
June 8, 2026
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
- Advertisement -
  • Κεντρική
  • Ψαχνά
  • Εύβοια
  • Αθλητικά
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Άρθρογραφία
  • Υγεία
  • Οικονομία
  • Αγγελίες
  • Ζώδια
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Home » Ψαχνά

ΨΑΧΝΑ: ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ…ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ !

Σταμάτης Κ. Ρουσόδημος Posted On 9 Φεβρουαρίου 2016
4


0
Shares
  • Share On Facebook
  • Tweet It

Στάθμευση και διπλοπαρκαρισμένα.
Μπορεί το συγκεκριμένο ζήτημα (η καλύτερα πρόβλημα) να μην είναι ένα από τα μεγαλύτερα που απασχολούν τον Δήμο και την Δημοτική αρχή και να μην είναι ζωτικής σημασίας,
ωστόσο είναι και παραμένει για όλους ένα  αιώνιο άλυτο και βασανιστικό  πρόβλημα !

Τα έχουμε πει και τα έχουμε ξαναπεί ωστόσο τίποτε δεν αλλάζει,
και φυσικά δεν φταίει αποκλειστικά ο  Δήμαρχος και οι Δημοτικοί σύμβουλοι αλλά εμείς και η νοοτροπία μας,
διότι όταν πας και παρκάρεις και από τις δύο πλευρές της Μεγάλου Αλεξάνδρου ενώ υπάρχει σήμανση με αποτέλεσμα να κόβεις και να δυσχεραίνεις την διπλή κυκλοφορία και όταν παρκάρεις επί της Αγγελή Γοβιού για να πιεις καφέ,
τότε δεν σου φταίει ούτε  ο Δήμαρχος ούτε ο Αστυνομικός που θα σε γράψει…

Πολύ μεγάλα τα προβλήματα δυστυχώς καθημερινά  με την παράνομη στάθμευση στα Ψαχνά και τα διπλοπαρκαρισμένα  σε κεντρικότατους δρόμους της πόλης,
ειδικά επί της Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Πολλά τα προβλήματα και στην Αγγελή Γοβιού,
όπως επίσης και στην Αβάντων,και στην Δημοκρίτου αλλά και γενικά σε όλες τις κεντρικές και πολυσύχναστες  οδούς των Ψαχνών…

Βέβαια αυτό είναι ένα πρόβλημα το οποίο γνωρίζουμε όλοι και όλοι “γκρινιάζουμε” χωρίς να κάνουμε κάτι από μόνοι μας,
υπάρχουν όμως και άλλα προβλήματα τα οποία πολλοί βλέπουν αλλά κανείς δεν μιλάει,
η κανείς δεν τα βλέπει !

Διότι πως αλλιώς εξηγείται ορισμένοι να κάνουν χρήση του πεζοδρομίου ακόμη και του μισού σχεδόν δρόμου (άκουσον άκουσον),
και κανείς να μην αντιδρά.

Αυτό το αστείο  κάπου εδώ και κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει,
γιατί αν αρχίσουν και εφαρμόζουν όλοι αυτοί την τακτική….τι θα γίνει άραγε  στο τέλος;
Θα κλείσουμε όλα τα πεζοδρόμια και τους δρόμους με εμπορεύματα;

Ο Δήμαρχος και η Δημοτική αρχή οφείλουν να πάρουν θέση και να τακτοποιήσουν τέτοια ζητήματα,
διότι η λύση δεν είναι η δημοσιοποίηση τους…
Κανέναν συμπολίτη μας δεν θέλουμε να φέρουμε  σε δύσκολη θέση με φωτογραφίες και δημοσιεύματα,
γιαυτό θα πρέπει αρχικά να φροντίσει άμεσα να συνετισθεί ο ίδιος,
αλλιώς να τον συνετίσει ο Δήμαρχος και η Δημοτική Αρχή….
Αυτό το αστείο δεν πάει άλλο.

Σταμάτης Ρουσόδημος
9 Φεβρουαρίου 2016

Share

Share
Post
Email
Print
0
Shares
  • Share On Facebook
  • Tweet It




Author

Σταμάτης Κ. Ρουσόδημος

Ο Σταμάτης Κ. Ρουσόδημος είναι Ιδιοκτήτης, Νόμιμος Εκπρόσωπος και Διαχειριστής της Ιστοσελίδας Psaxna.gr. Είναι μέλος της Ένωσης Δημοσιογράφων Περιοδικού και Ηλεκτρονικού τύπου Μακεδονίας-Θράκης με Αριθμό Μητρώου 0533.

Trending Now
Εκπαιδευτική επίσκεψη του ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ στο Γαλακτοπωλείο Βαλαή
Psaxna.gr 8 Ιουνίου 2026
Εικόνες ντροπής στα Ψαχνά:Πετούν σκουπίδια και αντικείμενα εκτός κάδων στο πεζοδρόμιο
Psaxna.gr 8 Ιουνίου 2026
ΨΑΧΝΑ:ΜΙΑ "ΨΥΧΗ" ΖΗΤΑΕΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΕΓΗ  ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...
Read Next

ΨΑΧΝΑ:ΜΙΑ "ΨΥΧΗ" ΖΗΤΑΕΙ ΑΓΑΠΗ ΣΤΕΓΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ...

4 Comments

Ανώνυμος
9 Φεβρουαρίου 2016 at 11:01
Reply

Ο νόμος είναι σαφής και απλά χρειάζεται εφαρμογή. Απλά τα πράγματα.


Ανώνυμος
10 Φεβρουαρίου 2016 at 00:19
Reply

Μονο τις γιορτινες μερες βγαινουν και γραφουν για να μαζεψουν κανενα φραγκο.Αυτο που τωρα τελευταια παρκαρουν κ μπροστα στην εκκλησια της Μεταμορφωσεως πως προεκυψε;εγω δεν θυμαμαι να γινοταν προηγουμενως.κ πανω στη στροφη.δεν υπαρχει σεβασμος.


Ανώνυμος
10 Φεβρουαρίου 2016 at 01:02
Reply

Ο οδηγος με το αγροτικο (φωτο 1/4ος απο τελος ) τι κανει?


Ανώνυμος
10 Φεβρουαρίου 2016 at 05:49
Reply

Μόνο με εφαρμογή του νόμου και την επιβολή προστίμων θα αλλάξει η κατάσταση. Ποιός μπορεί όμως να τα επιβάλει αυτά; ΚΑΝΕΙΣ!!!!!! Εντο ινε ελαντα καρντια μου.


Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  •  

     

     

     


- Advertisement -
  • Like Us On Facebook

    Loading...
  • Πρόσφατα σχόλια

    • Μπούρας Χρήστος στο Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Μυλωνάς,σύζυγος της Βασιλικής Δανέλλη – Μυλωνά από την Καστέλλα
    • noname στο Έξι ώρες χωρίς νερό τα Πολιτικά – Κάτοικοι:«Απελπισία και αδιαφορία φουλ»
    • Βρωμεροι Δημοτικοι καδοι σκουπιδιων στο Έξι ώρες χωρίς νερό τα Πολιτικά – Κάτοικοι:«Απελπισία και αδιαφορία φουλ»
    • Μπούρας Χρήστος στο Σε Πολιτικά,Νέα Αρτάκη,και Χαλκίδα,η μεγαλύτερη καταγραφή μεδουσών
    • s. στο Δήμος Διρφύων Μεσσαπίων: Προκηρύσσει δημόσιο διαγωνισμό για την διαχείριση των αδέσποτων ζώων
  • - Advertisement -

Press enter/return to begin your search