Οι μαθητές του Λυκείου Ψαχνών συμμετείχαν στις διαδηλώσεις για τα Τέμπη
Posted On 2 Μαρτίου 2026
0
Στις διαδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στη Χαλκίδα όπως και σε όλη τη χώρα με αφορμή την επέτειο από την τραγωδία στην κοιλάδα των Τεμπών συμμετείχαν το πρωί του Σαββάτου οι μαθητές του ΓΕΛ Ψαχνών
Μαθητές μαζί με καθηγητές βρέθηκαν στο κέντρο της Χαλκίδας και στο σταθμό του ΟΣΕ και ζήτησαν δικαίωση για τα 57 θύματα των Τεμπών.
Foto eleftheria Yiannelou Katsika
Trending Now
Εντοπίστηκε λέμβος με 92 μετανάστες ανοιχτά της Γαύδου
27 Ιουνίου 2026
Τροχαίο με τραυματισμό στο δρόμο Χαλκίδας - Δροσιάς
27 Ιουνίου 2026






















