Σταμάτης Ρουσόδημος
Popular Posts
- Υγροβιότοπος Κολοβρεχτη:Τρία χρόνια αδιαφορίας από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας - Η μελέτη του ΕΚΒΥ έμεινε στα χαρτιά
- Ζεμπίλης: Η μελέτη της 'Παράκαμψης Αλιβερίου' να αποσταλεί άμεσα από το ΥΠΟΜΕΔΙ στις τοπικές αρχές της Εύβοιας για να ενοποιηθεί με τα υπόλοιπα τμήματα της ΕΟ Χαλκίδα – Λέπουρα - Κύμη.
- Δείτε τον Μητσοτάκη να οδηγεί αγωνιστικό αυτοκίνητο στην υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026
- Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη: Στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου στην Ερέτρια
- Κατέπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στο Μέτσοβο
- Νέο Διοικητικό συμβούλιο στον ΑΟΧ
- Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών
- Ηλικιωμένος στην Πάτρα πήρε το αυτοκίνητο λουόμενου επειδή το πέρασε για δικό του και εξαφανίστηκε
- Τέσσερις Πυροφύλακες προσλαμβάνει ο Δήμος Διρφύων Μεσσαπίων
- Ο Καθηγητής Πολύκαρπος Καραμούζης Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων, Διά Βίου Μάθησης και Εκπαιδευτικής Καινοτομίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου


















Σύμφωνα με ανώνυμη καταγγελία η οποία έφτασε σήμερα στην σελίδα μας μέσω μηνύματος (γνωστος) αλκοολικός Ινδός ο οποίος μένει εδώ και χρόνια στα Ψαχνά,φαίνεται εκτός των άλλων προβλημάτων των οποίων δημιουργεί να παρενόχλησε κοριτσάκι από τα Ψαχνά…Παρακάτω διαβάστε το μήνυμα όπως ακριβώς εστάλη στο φορουμ της σελίδας μας από τον επισκέπτη Νίκο Κ. τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την συμμετοχή.
Υπάρχει
στα Ψαχνα ένας Ινδος ο οποίος είναι άρρωστος και με μεγάλο πρόβλημα
αλκοολισμού.μάλιστα κάτοικοι του δίνουν να φάει αλλα αυτός τα
πετάει.συγκεκριμμενα η Κα Τσαλλα του αγόρασε προ ημερών μια τυρόπιτα
Προς τιμήν της και αυτός την πέταξε επειδή θέλει μόνο αλκοόλ.Μάλιστα το
περιστατικό συνέβη στην κεντρική πλατεία και ο Ινδος πέταξε την τυρόπιτα
με μίσος μέσα στον δρόμο.δείγμα του ότι ο άνθρωπος τα έχει πια
χαμένα.ωστόσο δεν είναι μονάχα αυτο αφουυ κάποιος έξυπνος εδώ και ημέρες
έχει κουρεψει τον Ινδό αναρχικα.ένα αυτο.ένα δεύτερο ο άνθρωπος αυτός ο
οποίος μπεκροπινει όλη μέρα περπατάει στους δρόμους των Ψαχνων
παραπατωντας και μέσα στην μέση και μάλιστα νύχτα.και τρίτο και
σημαντικότερο το οποίο δεν ξέρω πως ακόμη δεν έχει καταγγελθεί, την
Πέμπτη που μας πέρασε στην κεντρική γέφυρα Ψαχνων ο άνθρωπος αυτός λιωμα
στο μεθύσι είχε πιάσει απο το χέρι μικρό κοριτσάκι στην στάση του
λεωφορείου και στην ουσία το παρενοχλουσε μέχρι που μπήκαν στην μέση
ψάχνιωτες και τον έδιωξαν απο εκεί.ας μαζέψει κάποιος αυτο τον άνθρωπο
πριν δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα η πριν χρειαστεί να τον μαζέψει κάποιο
Γραφειο κηδειων.
Ευχαριστώ πολύ
Νικος Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφή