Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη: Στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου στην Ερέτρια
Στα εγκαίνια του νέου κλειστού γυμναστηρίου τύπου «μπαλόνι» στην Ερέτρια παρευρέθηκε η Βουλευτής Ν.Δ. Εύβοιας Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη.
Το νέο γυμναστήριο αποτελεί σύγχρονη αθλητική υποδομή που ενισχύει ουσιαστικά τις δυνατότητες άθλησης στον Δήμο Ερέτριας.
«Εγκαινιάζουμε ένα σημαντικό έργο για τον αθλητισμό και τη νεολαία της Ερέτριας, που αναβαθμίζει ουσιαστικά τις τοπικές υποδομές. Να τονιστεί ότι έχουμε ήδη εξασφαλίσει μέσω του Υπουργείου Εσωτερικών χρηματοδότηση ύψους 600.000 ευρώ για την περαιτέρω ενίσχυση των αθλητικών εγκαταστάσεων που συνδέονται με το έργο, η οποία περιλαμβάνει την τοποθέτηση παρκέ και περίφραξης στο κλειστό γυμναστήριο, καθώς και την κατασκευή τριών γηπέδων τένις και ενός γηπέδου padel.
Η υλοποίηση έργων με μετρήσιμο αποτύπωμα παραμένει σταθερή μας προτεραιότητα”, δήλωσε η Βουλευτής κ. Καραμπατσώλη.






















