• Κεντρική
  • Ψαχνά
  • Εύβοια
  • Αθλητικά
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Άρθρογραφία
  • Υγεία
  • Οικονομία
  • Αγγελίες
  • Ζώδια
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Popular Posts

    • Κλείνει οριστικά το Δημοτικό σχολείο Νεροτριβιάς
    • Καλλιθέα: Νεκρός ένας νεαρός μετά από συμπλοκή 10 ατόμων – 14 προσαγωγές
    • Σειρά παρεμβάσεων από την Κατερίνα Καζάνη
    • Τα ζώδια σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου
    • Κόλαση φωτιάς στο Λουτράκι – Παραδόθηκε στις φλόγες το ιστορικό ξενοδοχείο (video)
    • Δήμος Διρφύων Μεσαπίων:Οχτώ κτίρια μη κατοικήσιμα λόγω ζημιών από τους σεισμούς
    • Κουρέντι:Αυτοκίνητο καβάλησε το πεζοδρόμιο και μπήκε σε αποθήκη
    • Θρίλερ στα Κουφονήσια: 23χρονη πέθανε ξαφνικά - Για 1,5 ώρα προσπαθούσαν να την επαναφέρουν
    • Θανατηφόρο τροχαίο στον παράδρομο της Εθνικής Οδού στο ύψος της Αγίας Τριάδας
    • Ρόδος: Τουρίστας γδύθηκε, σκαρφάλωσε ασθενοφόρο και «βούτηξε» στην άσφαλτο - Βίντεο
June 25, 2026
  • Όροι Χρήσης
  • Επικοινωνία
- Advertisement -
  • Κεντρική
  • Ψαχνά
  • Εύβοια
  • Αθλητικά
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Πολιτική
  • Άρθρογραφία
  • Υγεία
  • Οικονομία
  • Αγγελίες
  • Ζώδια
  • Όροι Χρήσης
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
Home » slider Εύβοια

Ζεμπίλης: Μετά από συστηματική προσπάθεια 8 μηνών δρομολογείται το έργο ανακαίνισης του δικαστικού κτιρίου Κύμης. Ευχαριστίες σε Γ.Φλώριδη και Φ.Σπανό

Psaxna.gr Posted On 3 Ιανουαρίου 2025
0


0
Shares
  • Share On Facebook
  • Tweet It

 

Στο Υπουργείο Δικαιοσύνης μετέβη σήμερα ο Βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης για την ενεργοποίηση προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Υπουργείου Δικαιοσύνης και της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, που υπογράφηκε παρουσία του Υπουργού και του Υφυπουργού Δικαιοσύνης κκ Γ.Φλωρίδη και Γ.Μπούγα από τον Γεν. Γραμματέα κ.Π.Λάσκο και τον περιφερειάρχη κ.Φ.Σπανό, για το έργο της αποκατάστασης του δικαστικού κτιρίου της Κύμης, που θα στεγάσει την περιφερειακή έδρα του Πρωτοδικείου Χαλκίδας. Ως γνωστό, ο κ. Ζεμπίλης μετά από αυτοψία που είχε πραγματοποιήσει τον Μάιο του 2024 στο δικαστικό κτίριο της Κύμης είχε ζητήσει αφενός από τον Αντιπεριφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Γιώργο Κελαϊδίτη την εκπόνηση μελέτης εργασιών συντήρησης του κτιρίου και αφετέρου από τον Υπουργό Δικαιοσύνης Γ.Φλωρίδη την χρηματοδότηση της μελέτης, προϋπολογισμού 240.000 ευρώ. Σήμερα κατά την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης ο κ. Ζεμπίλης δήλωσε:”Οφείλω να ευχαριστήσω το Υπουργείο Δικαιοσύνης και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας διότι μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα από την αυτοψία που είχα πραγματοποιήσει πριν οκτώ μήνες στο δικαστικό κτίριο της Κύμης, όπου διαπίστωσα σημαντικές φθορές και ελλείψεις, προχώρησαν τάχιστα στην εκπόνηση μελέτης και την χρηματοδότηση του έργου. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί απόδειξη ότι η αγαστή συνεργασία τοπικών παραγόντων και κυβέρνησης μπορεί να φέρει σύντομα τα επιθυμητά αποτελέσματα”.

 

Share

Share
Post
Email
Print
0
Shares
  • Share On Facebook
  • Tweet It




Author

Psaxna.gr


Trending Now
Κλείνει οριστικά το Δημοτικό σχολείο Νεροτριβιάς
Psaxna.gr 25 Ιουνίου 2026
Καλλιθέα: Νεκρός ένας νεαρός μετά από συμπλοκή 10 ατόμων – 14 προσαγωγές
Psaxna.gr 25 Ιουνίου 2026
Αυτοί είναι οι Αντιδήμαρχοι για το 2025 στο Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων
Read Next

Αυτοί είναι οι Αντιδήμαρχοι για το 2025 στο Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων

Leave A Reply

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

  •  

     

     

     


- Advertisement -
  • Like Us On Facebook

    Loading...
  • Πρόσφατα σχόλια

    • Μπούρας Χρήστος στο Live το Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων
    • Μπούρας Χρήστος στο Live το Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων
    • θα δει απο κοντα τον Ρολαντο στο Ο Κώστας Κατσανάς κέρδισε σε διαγωνισμό,και θα δει από κοντά Μουντιάλ και Κριστιάν Ρονάλντο
    • Μπούρας Χρήστος στο Live το Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων
    • noname στο Έκκληση Ζεμπίλη στη συνεδρίαση της ΠΕΔ να στηριχθεί το”Συγκρότημα Ευρίπου”στα Ψαχνά! (video)
  • - Advertisement -

Press enter/return to begin your search