Δροσιά:Ο Αντιδήμαρχος Κώστας Καρβούνης ξαναέφτιαξε τον «τοίχο καλοσύνης»
Posted On 15 Ιανουαρίου 2025
0
Κάτοικοι της Δροσιάς του Δήμου Χαλκιδέων έφτιαξαν πριν από λίγο καιρό μαζί με τον Αντιδήμαρχο Ανθηδώνας Κώστα Καρβούνη τον “τοίχο της καλοσύνης”
Πρόκειται για μια φιλανθρωπική κίνηση, καθώς στο σημείο αυτό αφήνει όποιος θέλει τσάντες με τρόφιμα ή ρούχα για οικογένειες που έχουν ανάγκη.
Δυστυχώς κάποιοι χάλασαν για άγνωστο λόγο την κατασκευή, ωστόσο ο Αντιδήμαρχος σήμερα την ξαναέστησε όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες.
Trending Now
Εντοπίστηκε λέμβος με 92 μετανάστες ανοιχτά της Γαύδου
27 Ιουνίου 2026
Τροχαίο με τραυματισμό στο δρόμο Χαλκίδας - Δροσιάς
27 Ιουνίου 2026




















