Ο Φ.Σπανός ευχαρίστησε τον Θ. Ζεμπίλη για την αδειοδότηση του κλειστού γηπέδου (τύπου Μπαλόνι) στην Ερέτρια
Στα εγκαίνια του κλειστού γηπέδου της Ερέτριας ο περιφερειάρχης κ. Φάνης Σπανός ανέφερε ότι το συγκεκριμένο έργο είχε πολλά προβλήματα.
Το πιο σημαντικό πρόβλημα ήταν ότι εκκρεμούσε για χρόνια η οριοθέτηση του κεντρικού υδατορέματος Ερέτριας, που αποτελούσε προϋπόθεση για την έκδοση οικοδομικής άδειας. Προς την κατεύθυνση αυτή μεγάλη προσπάθεια κατέβαλε ο βουλευτής Εύβοιας κ. Θανάσης Ζεμπίλης με την αρωγή του αείμνηστου υφυπουργού χωροταξίας Νίκου Ταγαρά. Πράγματι, κινήθηκαν γρήγορα οι διαδικασίες για την έγκριση των σχετικών μελετών και την έκδοση Π.Δ. και Φ.Ε.Κ. οριοθέτησης του υδατορέματος. Έτσι, κατέστη δυνατό να εκδοθεί η άδεια ανέγερσης, λίγο χρόνο πριν χαθεί οριστικά η χρηματοδότηση του έργου. Δικαιολογημένα, συνεπώς, ο περιφερειάρχης κ. Φάνης Σπανός ευχαρίστησε τον παριστάμενο βουλευτή, αφού χωρίς τη δική του συνδρομή δεν θα μπορούσε να γίνει το έργο.


















