Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Καλοκαιρινή Γιορτή του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Διρφύων – Μεσσαπίων με θέμα «Μικρές Θεές και Μικροί Θεοί της Αρχαίας Ελλάδας»
Μέσα σε κλίμα χαράς, συγκίνησης και ενθουσιασμού πραγματοποιήθηκε η Καλοκαιρινή Γιορτή του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού Διρφύων – Μεσσαπίων, με θέμα «Μικρές Θεές και Μικροί Θεοί της Αρχαίας Ελλάδας».

Οι μικροί πρωταγωνιστές της βραδιάς ταξίδεψαν το κοινό στον μαγευτικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας, παρουσιάζοντας ένα ξεχωριστό πρόγραμμα με θεατρικά δρώμενα, μουσική, χορό και δημιουργικές παρουσιάσεις. Με τις εντυπωσιακές τους εμφανίσεις, το κέφι και τον αυθορμητισμό τους, χάρισαν σε όλους μοναδικές στιγμές και απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Διρφύων – Μεσσαπίων κ. Αντώνιος Σπυρόπουλος, η Αντιδήμαρχος Υγείας, Κοινωνικής Πολιτικής, Προσχολικής Αγωγής και Ισότητας των Φύλων κα Σοφία Αφένδρα, ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ποιότητας Ζωής και Αναπληρωτής Δήμαρχος κ. Πέτρος Κορώνης, η Δημοτική Σύμβουλος της αντιπολίτευσης και μέλος της Επιτροπής Προσχολικής Αγωγής κα Φωτεινή Μακρή καθώς και συνάδερφοι εκπαιδευτικοί από τον δημοτικό Βρεφικό Σταθμό και τα Νηπειαγωγία Ψαχνών.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Δήμαρχος κ. Αντώνιος Σπυρόπουλος συνεχάρη το προσωπικό του Παιδικού Σταθμού για το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και για το έργο που επιτελεί καθημερινά προς όφελος των παιδιών και των οικογενειών τους. Τόνισε τη σημασία της προσχολικής αγωγής στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των παιδιών και υπογράμμισε τη διαρκή στήριξη της Δημοτικής Αρχής προς τις δομές, δεσμευόμενος ότι ο Δήμος θα συνεχίσει να είναι αρωγός στην εύρυθμη λειτουργία του Παιδικού Σταθμού, καλύπτοντας τις ανάγκες του και ενισχύοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους δημότες.

Στον χαιρετισμό της, η Αντιδήμαρχος κα Σοφία Αφένδρα ευχαρίστησε θερμά τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που της δείχνει στην άσκηση των καθηκόντων της, καθώς και τους συναδέλφους Αντιδημάρχους για την άριστη συνεργασία και την άμεση ανταπόκρισή τους στις ανάγκες των δομών. Παράλληλα, εξέφρασε τις ευχαριστίες της προς τους εθελοντές συνεργάτες, το διοικητικό, εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό για την αφοσίωση και το έργο τους, καθώς και προς τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεχή στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην κοινωνική πολιτική του Δήμου στον τομέα της προσχολικής αγωγής, επισημαίνοντας ότι τα χαμηλά τροφεία του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού έχουν ως βασικό στόχο τη στήριξη των νέων οικογενειών και των εργαζόμενων γονέων. Τόνισε ότι η έμπρακτη ενίσχυση των νέων ζευγαριών αποτελεί σημαντικό μέσο κοινωνικής συνοχής και συμβάλλει στη δημιουργία ευνοϊκότερων συνθηκών για την αντιμετώπιση του δημογραφικού ζητήματος και της υπογεννητικότητας, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της εποχής μας. Παράλληλα, υπογράμμισε τη βούληση της Δημοτικής Αρχής να συνεχίσει να επενδύει σε ποιοτικές υπηρεσίες προσχολικής αγωγής, προς όφελος των παιδιών και των οικογενειών του Δήμου.
Τέλος, χαιρετισμό απηύθυνε η εκπαιδευτικός και υπεύθυνη του Δημοτικού Παιδικού Σταθμού κα Άνθη Δημοπούλου, η οποία ευχαρίστησε τον Δήμαρχο, την αρμόδια Αντιδήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή για τη στήριξη που παρέχουν στη δομή, καθώς και όλους όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση των δράσεων της χρονιάς.
Ιδιαίτερες ευχαριστίες απηύθυνε στους πολύτιμους συνεργάτες του Σταθμού:
την κα Μαριάννα Σαλασίδη, καθηγήτρια Εικαστικών, την κα Αλεξάνδρα Αποστόλου, Διατροφολόγο, την κα Αργυρώ Καραχάλιου, καθηγήτρια Αγγλικών, τον κ. Σταύρο Παπασηφάκη, εκπαιδευτικό, τον κ. Νίκο Αρνάρη, γυμναστή του Victorious Club, τον κ. Αποστόλη Ζησίμου, προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας «ΔΟΞΑ», την κα Καράγκου, καθηγήτρια χορού από τη Σχολή Χορού Παρασκευή Υφαντή στη Νέα Αρτάκη, τον κ. Σχίζα από το ζαχαροπλαστείο «Χρυσαφόπουλος» και την κα Ξύγκη, οδοντίατρο του EVIA DENTAL CARE και στους Εθελοντές Δασοπυροσβέστες.
Η κα Δημοπούλου ευχαρίστησε επίσης όλο το προσωπικό του Παιδικού Σταθμού για την άριστη συνεργασία, την αγάπη και τη φροντίδα που προσφέρει καθημερινά στα παιδιά, καθώς και τους γονείς για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στη δομή και στους ανθρώπους της.
Στο τέλος της εκδήλωσης, προσφέρθηκαν σε όλους τους παρευρισκόμενους εκλεκτά εδέσματα και κεράσματα, τα οποία είχε επιμεληθεί με ιδιαίτερη φροντίδα και επαγγελματισμό ο μάγειρας της δομής κ. Γεώργιος Γραμματικογιάννης. Η συμβολή του συνέβαλε καθοριστικά στη δημιουργία ενός ζεστού και φιλόξενου κλίματος, προσφέροντας μια όμορφη γευστική εμπειρία σε μικρούς και μεγάλους και ολοκληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη γιορτινή αυτή βραδιά.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης, με τα παιδιά να αποχαιρετούν τη σχολική χρονιά και να δίνουν ραντεβού για νέες δημιουργικές εμπειρίες.
Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά, στο προσωπικό και σε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία της γιορτής.
Καλό καλοκαίρι με υγεία, ξεγνοιασιά και όμορφες οικογενειακές στιγμές!
Η Αντιδήμαρχος Υγείας,Κοινωνικής Πολιτικής
Προσχολικής Αγωγής και Ισότητας των φύλων
Αφένδρα Σοφία
Ο Δήμαρχος Διρφύων Μεσσαπίων
Αντώνιος Σπυρόπουλος
















