ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ:ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΟΛΛΑ!


Πρώτη ημέρα κυκλοφοριακών ρυθμίσεων σήμερα στα Ψαχνά,
και όπως ακούμε….παράπονα πολλά…!
Πρώτον:
Ας μας εξηγήσει κάποιος ρε παιδιά για να καταλάβουμε και εμεις,
τα ΙΧ τα οποία κατευθύνονται από Χαλκίδα προς Βορεια Ευβοια γιατι δεν τα “στέλνουν” κατευθείαν προς Ψαχνά παρά τα αφήνουν και στρίβουν προς Καστέλλα και στο αμέσως επόμενο στενό τους κλείνουν τον δρομο και τους στέλνουν δεξιά προς “κουμούλα”;
Τι νόημα έχει αυτή η εντελώς χαζή ανακατεύθυνση;;;;;
Ποιός το σκέφτηκε αυτο;
Πάντως όχι ο Δήμαρχος.
Δεύτερον:
Αυτός ο οποιος είναι υπεύθυνος για το έργο και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις,
μερίμνησε για την απαραίτητη σήμανση στους δρόμους;
Αν ναι τότε γιατί σήμερα το πρωί το κέντρο των Ψαχνών “βούλιαξε” απο λεωφορεία και φορτηγά;(δείτε την πρώτη φωτό)
Τρίτον:
Υπάρχει και στις δυο πλευρές της εκτροπής της κυκλοφορίας (Αγγελής Γοβιός-Καστέλλα) σήμανση και κυρίως μελέτη για αποφυγή πιθανών ατυχημάτων απο φορτηγά τα οποία κατευθύνονται απο Βόρεια Εύβοια προς Καστέλλα και στρίβουν μεσα στον δρόμο για τον παραποτάμιο και το αντίστροφο,
καθώς στο σημείο εκείνο υπάρχει αυξημένη κίνηση;
Τέταρτον:
Αυτός που έστειλε όλη την κυκλοφορία στον ίδιο δρόμο που αυτή την ώρα περπατούν παιδιά απο το σχολείο χωρις να υπάρχουν πεζοδρόμια,
μερίμνησε απαραιτήτως;
Υπάρχει τίποτα από όλα αυτά;
Απολύτως τίποτα.
Γιατί;
Γιατί πρόκειται για μια εκτροπή κυκλοφορίας εντελώς πρόχειρη,
μια εκτροπή ανάγκης χωρίς κανέναν σχεδιασμό και καμία μελέτη,
ίσα ίσα για να τελειώνει γρήγορα το ήδη “ταλαιπωρημένο” αποχετευτικό.
(Και εδώ δεν φταίει ο Δήμαρχος…..)
Σταμάτης Ρουσόδημος
27 Σεπτεμβριου 2016
55 Σχόλια
"Tο Psaxna.gr δημοσιεύει επώνυμα και ανώνυμα σχόλια,ωστόσο δεν υιοθετεί τις όποιες απόψεις οι οποίες εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις ή σχόλια τα οποία δεν υπογράφονται επώνυμα και θεωρούνται προσβλητικά ή συκοφαντικά προς τρίτους διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης του Psaxna.gr αποκλείονται. Για οποιαδήποτε απορία ή παρατήρηση παρακαλούμε επικοινωνήστε με το info@psaxna.gr"
Κύριε Θεοδοσίου θα σας παρακαλούσα να ‘’κλέψετε’’ λίγο χρόνο από τον Ηρακλή και να ‘’ασχοληθείτε’’ με την προσωρινή ρύθμιση ( εκτροπή ) κυκλοφορίας , λόγω έργων αποχετευτικού στη περιοχή Καστέλας και όταν λέω να ασχοληθείτε, εννοώ να κάνετε κάποιες προτάσεις, για να ταλαιπωρούνται λιγότερο οι διερχόμενοι οδηγοί και να αποφευχθεί πιθανό ατύχημα
Ο Σταμάτης σωστότατα έκανε πολλές επισημάνσεις για δυσλειτουργίες ,εσείς ( που στο παρελθόν έχω διαβάσει πολύ καλές καταχωρήσεις σας στo PSAXNIWTHS για θέματα κυκλοφοριακού) , μήπως θα μπορούσατε να υποδείξετε στους υπεύθυνους των πιο πάνω ρυθμίσεων να μη λειτουργούν με αν τι άλλο τόση προχειρότητα.
Υ.Γ. Ξεκινήστε από τη διασταύρωση ( φανάρια ) των πολιτικών ,πηγαίνετε προς Χαλκίδα μέχρι τον Άγιο Γεώργιο και επιστρέψτε στο σημείο που ξεκινήσατε θα τα δείτε όλα ( και θα τα υποστείτε όλα )
Μπούρας Χρήστος δ.σ.
Σταμάτη ,το σημερινό μου πρωινό, το αφιέρωσα για να ‘’καταλάβω’’ τη πρώτη σου απορία όπως λες πιο πάνω και μετέφερα αμέσως πιο κάτω.
Πρώτον:
Ας μας εξηγήσει κάποιος ρε παιδιά για να καταλάβουμε και εμεις,
τα ΙΧ τα οποία κατευθύνονται από Χαλκίδα προς Βορεια Ευβοια γιατι δεν τα "στέλνουν" κατευθείαν προς Ψαχνά παρά τα αφήνουν και στρίβουν προς Καστέλλα και στο αμέσως επόμενο στενό τους κλείνουν τον δρομο και τους στέλνουν δεξιά προς "κουμούλα";
Τι νόημα έχει αυτή η εντελώς χαζή ανακατεύθυνση;;;;;
Ποιός το σκέφτηκε αυτο;
Πάντως όχι ο Δήμαρχος
Σταμάτη σε αυτή τη πρώτη σου εύλογη απορία θα σου ‘’εξηγήσουν’’ πολλοί εμπλεκόμενοι, ξεκινώντας από 1. Η τροχαία 2. Ο δήμαρχος μας 3. Ο πρόεδρος Καστέλας και κυρίως ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΣ μετά το άγαλμα του Αγγελή ( για αυτόν γίνεται το ‘’Πρώτον :’’ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ , Τώρα αν ταλαιπωρούνται οι οδηγοί η σκοτωθούν κάποιοι, αυτοί θα φταίνε (οι οδηγοί ) που δεν βλέπουν τη σήμανση όπως λέει!!!! ο Δήμαρχος μας
Μπούρας Χρήστος δ.σ. υπό παραίτηση
Λέει και αναρωτιέται ο Σταμάτης, στη πιο πάνω επίκαιρη σημαντική και εύστοχη ανάρτησή του.
« Ας μας εξηγήσει κάποιος ρε παιδιά για να καταλάβουμε και εμείς,
τα ΙΧ τα οποία κατευθύνονται από Χαλκίδα προς Βόρεια Εύβοια γιατί δεν τα "στέλνουν" κατευθείαν προς Ψαχνά παρά τα αφήνουν και στρίβουν προς Καστέλλα και στο αμέσως επόμενο στενό τους κλείνουν τον δρόμο και τους στέλνουν δεξιά προς "Κουμούλα"; ¨ »
Σταμάτη στο αποψινό συμβούλιο της Δευτέρας 24 / 10 / 16 ήσουν παρόν , αλλά δεν πρόσεξα αν παρέμεινες μέχρι την ώρα που ο Δήμαρχός μας έδινε απαντήσεις, για τις πιο πάνω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις .
Με περισσή ειλικρίνεια αλλά και κυνισμό , εμμέσως πλην σαφώς ο δήμαρχός μας ομολόγησε, πως επέβαλε ( μέσω ελλιπούς ασαφούς σήμανσης’’ τα εντός παρένθεσης είναι δικιά μου άποψη αλλά άκουσα και το κύριο Μπουροδήμο να έχει την ίδια γνώμη ‘’ ) σε ταλαιπωρία και έκθεση σε κίνδυνο τους/της οδηγούς, για να μη μείνει χωρίς πελατεία ο Βαλάντης ο πρατηριούχος καυσίμων κ.α.
Και εγώ αναρωτιέμαι , έπρεπε να περάσουν κοντά δύο χρόνια για να αντιληφθώ αυτές τις πρακτικές διαχείρισης της καθημερινότητας μας ,που μετέρχεται ο δήμαρχός μας, η ίσως και η εκτελεστική αρχή του δήμου.
Πάντως ζητώ συγνώμη έστω και αργά, τουλάχιστον από τους πολίτες που συμμερίζονται τους δικούς μου προβληματισμούς για τη διαχείριση της καθημερινότητάς μας.
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους ’’ ΑΛΗΘΙΝΑ’’ την ίδια μέρα που έκανα τη πιο πάνω καταχώρηση ( μετά την εκτέλεση της διαδρομής που πρότεινα και στο κύριο Θεοδοσίου να κάνει ) έστειλα στο Δήμαρχο το πιο κάτω τηλεφωνικό μήνυμα.
05/10/2016 12:17:44
« Δήμαρχε γ… (κακή λέξη )τη ζωή μου τη π… ( κακή λέξη ) ( τέτοιες κακές λέξεις και άλλες πολλές εκστομίζουν νταλικέρηδες και όχι μόνο και της εισπράττει ο μόνος που δεν φταίει ο εργάτης που στέκετε στο σημείο εκτροπής της Κουμούλας ). Βάλε αύριο απαγορευτικά παρκαρίσματος και περιορισμένης στάθμευσης ,από το κέντρο υγείας μέχρι τουλάχιστον το Δημαρχείο. Αμάν χρειαζότανε να φάω σήμερα το χρόνο μου. Όλη η Βόρεια Εύβοια μετά την εκτροπή πάει και έρχεται ( και με νταλίκες ) από αυτό το τμήμα του δρόμου μας. Έχω και άλλες υποδείξεις που θα στείλω αύριο ηλεκτρονικά . »
Υ.Γ. Σχεδόν όλα τα προβλήματα της εκτροπής τα έχει επισημάνει ο Σταμάτης , αλλά το διαδίκτυο ο δήμαρχός μας το απεχθάνεται γι αυτό θα έστελνα( δεν έστειλα λόγο των εξελίξεων της παραίτησής μου ) τη καταχώρηση του Σταμάτη ηλεκτρονικά
Υ.Γ. Το εντός της παρένθεσης κείμενο δεν το περιλαμβάνει το μήνυμα , ούτε και της ‘’τελλίτσες… .’’Ειδικά οι τελίτσες δεν χρειάζονται όταν επικοινωνεί ένας άνθρωπος των γηπέδων (κύριος δήμαρχος ) με έναν άνθρωπο που τα παιδικά – εφηβικά του χρόνια τα έφαγε στη λαχαναγορά ( μπούρας ).
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ.
— « Δήμαρχε γ… (κακή λέξη )τη ζωή μου τη π… ( κακή λέξη ) ( τέτοιες κακές λέξεις και άλλες πολλές εκστομίζουν νταλικέρηδες μονο ??!?!?!?!?!?!??!!? ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΡΑΨΑΤΕ? ΚΥΡΙΕ ΥΠΕΡΕΥΑΙΣΘΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΜΠΟΥΡΑ -[που ότι γράφουμε εδώ μέσα σας ενοχλούν όλα !!!]- ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ!!! ΕΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ – ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙΣ ΕΤΣΙ? ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ "νταλικέρηδες" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ!!![ και σας έχουν ψηφίσει και πελάτες στον φούρνο σας ειναι!!]-ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!! ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ!!! [δεν έχουν μισθούς σαν και εσάς! ούτε οι γυναίκες τους έχουν δουλειές δικές τους για να εργαστούν σε αυτές όπως "εργάζεστε" εσείς στην δική σας!!! που μας το διατυμπανίζετε συνεχώς ειρωνικά] – ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΥΓΝΩΜΗ !!!-ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΚΙΟ 100% ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ !!!–[ΑΡΚΑΝ]–
ΑΡΚΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ( με αδικείς ) η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΟΣΟ ΕΓΩ γράφεις πιο πάνω η μάλλον μεταφέρεις επιλεκτικά διαστρεβλωμένο το δικό μου γραφόμενο . [ ( τέτοιες κακές λέξεις και άλλες πολλές εκστομίζουν νταλικέρηδες μονο ??!?!?!?!?!?!??!!? ] ΕΓΩ ΟΜΩΣ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ που δεν θέλω να διαστρεβλώνω και να στοχοποιό άδικα, έγραψα : ( τέτοιες κακές λέξεις και άλλες πολλές εκστομίζουν νταλικέρηδες και όχι μόνο και της εισπράττει ,ο μόνος που δεν φταίει, ο εργάτης που στέκετε στο σημείο εκτροπής της Κουμούλας ).
Είμαι λοιπόν σίγουρος η τουλάχιστον σίγουρος ότι στο επίμαχο σημείο που αναφαίρεις για να κάνεις τα χτυπήματα ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ νταλικέρηδες μόνο ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΡΑΦΕΙ νταλικέρηδες και όχι μόνο, αφήρεσες το [ και όχι ] για να κάνεις τη συκοφαντία σου στο πρόσωπό μου.
Γιατί όλοι οι νοήμονες καταλαβαίνουν ότι το δικό μου [ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ] αναφέρεται στους άλλους διερχόμενους οδηγούς των μικρών επιβατικών αυτοκινήτων , που έβριζαν λιγότερο μια και η ταλαιπωρία τους ήταν μικρότερη λόγο ευελιξίας των αυτοκινήτων τους , ενώ οι νταλικέρηδες μέχρι να μανουβράρουν την στροφή και στην αγανάκτησή του απάνω ( για τη μαλακία σήμανση των υπευθύνων ) κατέβαζαν τα ’’ουράνια’’ και όχι μόνο ( πρόσεξε μην απομονώσεις πάλι το «μόνο» και με κατηγορήσεις ΄΄ ότι προσάπτω στους νταλικέρηδες επιλεκτικές ύβρεις για τα θεία.
Σου μεταφέρω πιο κάτω καταχώρησή σου ( που φαίνετε ότι έχεις αριστερές καταβολές μια και το Μπογιόπουλο τον ήξερες πριν από μένα ) από το αρχείο μου, που προσάπτεις σε μένα επιλεκτική κριτική. Λέξεις κλειδιά : ‘’ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΤΕ PSAXNIWTHS ’’
ΑΝΏΝΥΜΟΣ21 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 12:52 Π.Μ.
ΑΛΗΘΙΝΕ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΕΓΡΑΨΑ ? – ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ !!! – ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΒΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ !!! ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟ ? ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ
Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ η real η Μπούρας Χρήστος τέως δ.σ.
Υ.Γ. Να σε δώ πότε θα γίνεις αληθινός όσο τουλάχιστον εγώ ,για να δηλώσεις εδώ μέσα με πόσα ψευδώνυμα υπογράφεις τις καταχωρίσεις σου .
Υ.Γ. 2 Όσο για τα χτυπήματά σου κάτω από τη μέση μου, να ξέρεις πως θα επανέλθω ,γιατί τώρα δεν έχω χρόνο πάω να δω και να βοηθήσω στη μείωση της ταλαιπωρίας των νταλικέρηδων στη Κουμούλα.
" νταλικέρηδες μόνο ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΡΑΦΕΙ νταλικέρηδες και όχι μόνο,"
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ,μονο εσυ δεν καταλαβαινεις
"ΑΝΏΝΥΜΟΣ21 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 12:52 Π.Μ." (περι Μπογιοπουλου)
Αφησε ησυχο τον Αρκαν.Εγω με τα χιλια ψευδωνυμα το εχω γραψει.Σε συμβουλευω τωρα στα γεραμματα ρειξε μια ματια καθε μερα στις 7 μμ στην ΕΡΤ 2 σε μια υπεροχη σειρα που αφορα τον Ισπανικο Λαο που δεν εχει καμμια σχεση με την δικη σου.."αριστερο-δεξιοσυνη" και μεινε να αναλυσεις εναν "παρανομο" (για το συστημα των "νομιμων" στις απατες αεριτζηδων λελεδων) τυπο ,τον ονοματι "Βεντουρα" και ισως προβληματισει και εσενα.
κατα τα αλλα οσε εγραψες ητανε ..αντε μη το πω.Πιπερι…
έστειλα στο Δήμαρχο το πιο κάτω τηλεφωνικό μήνυμα.
05/10/2016 12:17:44 « Δήμαρχε γ… (κακή λέξη )τη ζωή μου τη π… ( κακή λέξη ) ΤΕΛΟΣ ΕΩΣ ΕΔΩ ? ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ? – ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ — ( τέτοιες κακές λέξεις και άλλες πολλές εκστομίζουν νταλικέρηδες και όχι μόνο και της εισπράττει ο μόνος που δεν φταίει ο εργάτης που στέκετε στο σημείο εκτροπής της Κουμούλας ).Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ? – Η ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ? – ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ –[ΑΡΚΑΝ]–
ΑΡΚΑΝ Για να μη μπερδεύεστε το μήνυμα μου προς το κύριο δήμαρχο ήταν το πιο κάτω με τα αντίστοιχα γράμματα στις τελίτσες.
« Δήμαρχε γ… τη ζωή μου τη π…. Βάλε αύριο απαγορευτικά παρκαρίσματος και περιορισμένης στάθμευσης ,από το κέντρο υγείας μέχρι τουλάχιστον το Δημαρχείο. Αμάν χρειαζότανε να φάω σήμερα το χρόνο μου. Όλη η Βόρεια Εύβοια μετά την εκτροπή πάει και έρχεται ( και με νταλίκες ) από αυτό το τμήμα του δρόμου μας. Έχω και άλλες υποδείξεις που θα στείλω αύριο ηλεκτρονικά . »
AAA MΠΡΑΒΟ !!! ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ!!!. ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΠΕΣ ΕΣΥ !!!ΚΑΙ ΔΕΝ!!! ΤΙΣ ΕΙΠΑΝΕ!!! ΟΙ 'νταλικέρηδες'!!! ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΥΡΑ ΕΝΟΧΟΠΟΙΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ !!! [εκστομίζουν νταλικέρηδεςκαι όχι μόνο ] ΓΙΑΤΙ ??? [ΓΙΑΤΙ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ νταλικέρηδες ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΧ -ΓΙΑ Δ-Σ -ΚΑΘΗΓΥΤΕΣ- ΔΙΚΓΟΡΟΥΣ ΚΛΠ ? ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΚΥΛΗΣΑΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ "ΧΡΕΩΝΕΙΣ" ? ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ!!! ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΠΟ ΕΣΑΣ [χαχαχα] – ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ!!! ΓΙΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΣΟΥ -ΤΟ ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΡΙΚΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ!!! ΣΥΓΝΩΜΗ!!! ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ !!! ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ!!! — [ΑΡΚΑΝ]–
ΣYNEXEIA -2ON — ΣΤΑΜΑΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ ΑΡΧΕΙΟ ΟΠΩΣ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ [εγώ δεν έχω την δυνατότητα] ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΥΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ Η ΚΑΙ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ! — ΠΡΙΝ!!! ΑΠΟ ΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΙΣ [[21/5/2015]] ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ!!! ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ < ΓΕΡΟΥΝ ΓΕΡΑ!!! ,,,,,,,,, ΚΛΠ> [αν είναι δυνατόν να επαναδυμοσιευθη!] Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟΥ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ!!!! ΤΟ [αν είναι δυνατόν να επαναδυμοσιευθη!] ΚΑΙ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΕ!!! ΤΟ !!! [εδώ έκανε αλχημεία!!! ] ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΠΑΤΑ – . ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΣΤΙΣ 21 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 12:52 Π.Μ. ΑΛΗΘΙΝΕ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟΝ ΕΓΡΑΨΑ ? – ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ !!! – ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΒΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ !!! ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΠΟ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟ ? ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΕΣΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΑΤΕ — ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ –[ΑΡΚΑΝ]– [ Υ-Γ] ΑΛΗΘΙΝΕ ΑΝ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΝΩΜΗ –[ΑΡΚΑΝ]–
ΣΥΝΕΧΕΙΑ [3ον] ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!! – ΛΕΣ — ΑΡΚΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ( με αδικείς ) ΟΧΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΛΗΘΙΝΕ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ!!! ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΔΙΚΙΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ – ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ !!! ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΟΣΟ ΕΣΥ !!! ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΟΤΕ!!! – ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ !!!– ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΓΩ ΟΜΩΣ Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ!?!?!? ΜΠΟΥΡΑΣ!!! ,,, ΑΣΤΟ ΦΙΛΕ !!! ΜΠΟΥΡΑΣ!!! ,,ΣΚΕΤΟ !!! ΜΠΟΥΡΑΣ!!! — Υ.Γ. Να σε δω πότε θα γίνεις αληθινός όσο τουλάχιστον εγώ ,για να δηλώσεις εδώ μέσα με πόσα ψευδώνυμα υπογράφεις τις καταχωρίσεις σου –ΠΟΤΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΩ!!! ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΛΗΘΙΝΟΣ !!! ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ !!! – ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!! ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΤΟ ΑΡΚΑΝ !!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ !!![δις] ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ !!! ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ!!! Η ΟΥΓΚΙΑ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΡΚΑΝ!!!! ΕΣΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!!!ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΝ ΑΝΩΝΥΜΟΣ !!! ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ REAL-ΑΛΗΘΙΝΟΣ- ΠΑΙΔΙ- ΑΓΩΓΙΑΤΗΣ – ΑΜΕΣΟΔΥΜΟΚΡΑΤΗΣ – ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΑΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΣ!!! – ΚΛΠ – ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ "ΠΙΑΝΕΙ" ΚΑΙ ΤΟ "ΔΙΚΙΟ" ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ "ΠΝΙΓΕΙ" -ΚΑΙ ΣΕ "ΠΙΑΝΕΙ" ΚΑΙ Η "ΠΑΛΙΚΑΡΟΣΥΝΗ" ΤΗΣ "ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ" ΣΟΥ ΓΙΝΕΣΑΙ ,,, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΥΡΑΣ !!!! — ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΚΤΥΠΗΣΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΣΟΥ !!!ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ!!! ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ!!! [σου το ξανατονιζω ΣΑΝ !!! ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!!! ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΕ ΚΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΕ ΜΠΟΥΡΑ !!! με μεγάλη,,, εκτίμηση ο,,, φίλος σου ,,, –[ΑΡΚΑΝ]-
ΑΡΚΑΝ αν δεν διαθέτεις αρχείο θα έπρεπε( σου το έγραψα ) να χρησιμοποιήσεις στη μηχανή αναζήτησης με τις λέξεις κλειδιά( ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΤΕ PSAXNIWTHS ) την ανάρτηση του Σταμάτη .
Σε αυτή την ανάρτηση εγώ έχω κάνει τις πιο κάτω καταχωρίσεις που έχουν σχέση με την ανάρτηση του Σταμάτη
ΑΝΏΝΥΜΟΣ18 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 5:27 Μ.
ΑΝΏΝΥΜΟΣ20 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 5:41 Μ.Μ. – ΑΛΗΘΙΝΟΣ
ΑΝΏΝΥΜΟΣ8 ΙΟΥΛΊΟΥ 2015 – 6:48 Μ.Μ. – ΑΛΗΘΙΝΟΣ
ΑΝΏΝΥΜΟΣ17 ΑΥΓΟΎΣΤΟΥ 2015 – 11:46 Μ.Μ.
ΑΝΏΝΥΜΟΣ13 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2016 – 7:02 Π.Μ. – ΑΛΗΘΙΝΟΣ
ΑΝΏΝΥΜΟΣ19 ΜΑΪ́ΟΥ 2016 – 1:08 Μ.Μ.
ΑΝΏΝΥΜΟΣ20 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2016 – 11:18 Μ.Μ.
Όπως θα είδες ΟΛΕΣ ΜΟΥ οι καταχωρήσεις έχουν σχέση με την ανάρτηση του Σταμάτη
ΕΝΩ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ( μηδέ εξαιρουμένου και εσένα ) αρχίσατε με ύβρεις οι μεν ‘’ στα άρματα στα άρματα εμπρός στον αγώνα ‘’ οι δε ‘’ γρίβα μου σε θέλει ο Βασιλιάς ‘’και εγώ σταχυολόγησα τις ύβρεις των καταχωρήσεών σας και σας ξανακάλεσα ( με την ΑΝΏΝΥΜΟΣ20 ΜΑΪ́ΟΥ 2015 – 5:41 Μ.Μ. – ΑΛΗΘΙΝΟΣ ) σε διάλογο .
Έτσι έγινε και με την ανάρτηση του Σταμάτη που πολύ εύστοχα επεσήμανε προβλήματα για την εκτροπή κυκλοφορίας λόγο έργων αποχετευτικού και εσύ έβαλες τους επισκέπτες ( και σφάλμα μου που σε ακολούθησα και εγώ ) να χάνουν χρόνο διαβάζοντας μας , για το αν βρίζουν όταν εκνευρίζονται οι νταλικέρηδες η οι καθηγητές , η οι φουρναραίοι , η οι παπάδες !!!!!!!!!
Μεταφορά από τη διπλανή, ο συνήθης αγωγιάτης.
΄Ο Δήμος τοποθέτησε ταμπέλες στον κόμβο του «Αγγελή Γοβιού». «Χαλάλι» η θυσία του Μπούρα!
Οκτ 08, 2016 από Evia Welle
Και όμως ο Χρήστος Μπούρας «κέρδισε» τον Γιώργο Ψαθά. Καθώς εχθές στον κόμβο του Αγγελή Γοβιού, παρουσία του Δημάρχου αναγκάστηκε να τοποθετήσει ταμπέλες, οι οποίες να δείχνουν ευκρινώς προς τους διερχόμενου οδηγούς την πορεία που πρέπει να ακολουθούν φθάνοντας στο σημείο με κατεύθυνση προς Βόρειο Εύβοια.
Έτσι η «θυσία» του Χρήστου Μπούρα έπιασε…. «τόπο»
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
HP DIGITAL CAMERA
Το πιο κάτω μήνυμα εστάλει στο κύριο Ψαθά την 09:07:22 της 08/10/2016
« Δήμαρχε σήμερα πέρασα από Καστέλα μέχρι τον Αγγελή. Έργα δεν εκτελούνται, άρα ο δρόμος είναι ανοιχτός το Σαββατοκύριακο. Μπορεί ένας εργάτης του δήμου να καλύψει με αδιαφανή ταινία τις πινακίδες εκτροπής , για να μη φέρνουμε τους οδηγούς στο παραποτάμιο. »
Είδατε όσοι περνάτε από αυτά τα σημεία καμιά αλλαγή , ούτε και εγώ. Στου…. Όσο θέλεις βρόντα.
real
Λόγο της επικαιρότητας του θέματος κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγο έργων αποχετευτικού ,αλλά και της παραιτήσεώς μου από τη θέση δ.σ. και για αυτό το λόγο, σας παραθέτω πιο κάτω καταχωρήσεις που έγιναν στο PSAXNIWTHS πριν οκτώ μήνες και είχαν διαλόγους – προτάσεις για θέματα ρυθμίσεων και τήρησης κανόνων Κ.Ο.Κ. στη πόλη μας.
Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ η real η Μπούρας Χρήστος τέως δ.σ.
Ανώνυμος4 Φεβρουαρίου 2016 – 3:35 μ.μ.
'' Υ.Γ. 2 Παράκληση να στρατευτείτε ( και εγώ επιστρατευμένος είμαι ) δίπλα στη δημοτική αρχή για να βοηθήσουμε όλοι στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στο τόπο μας. ''
Στην ποιότητα ζωής του τόπου μας συμπεριλαμβάνεται και η κανονική διέλευση των οδών ΑΛΙΘΗΝΕ; Αν ναί, εμείς τι προτείνετε να κάνουμε; Να πάρουμε γερανό και να πετάξουμε στα σκουπίδια τα παράνομα παρκαρισμένα, να απαγορεύσουμε την κυκλοφορία ώστε να μπορούν και τα ποδήλατα να κυκλοφοράνε, να βάλουμε φωτιά στα παραπανίσια τραπεζοκαθίσματα της κάθε πλατείας η να περιμένουμε κάποια αντίδραση από τους εκλεγμένους;
Διαγραφή
Ανώνυμος4 Φεβρουαρίου 2016 – 11:41 μ.μ.
Αγαπητέ/η ανώνυμε / η 4 Φεβρουαρίου 2016 – 3:35 μ.μ. Με την ερώτησή σας μου δίνετε την καλλίτερη ευκαιρία να εκφράσω ένα μου σύνδρομο, που πιθανό έχω με την τήρηση κανόνων κυκλοφορίας , ( ίσως στην προηγούμενη ζωή να ήμουν τροχονόμος , πιθανό όχι από αυτούς που σβήνουν κλείσεις , ούτε και από αυτούς που νομίζουν πως οι κανόνες είναι για τους άλλους και θα ήθελα να πιστεύω ούτε τιμωρός αφαιρώντας αμέσως τις πινακίδες αλλά ένας τροχονόμος που θα μπορούσε πρώτα να πείσει για την αναγκαιότητα εφαρμογής των κανόνων Κ.Ο.Κ. )
Σήμερα το μεσημέρι ( τι σύμπτωση ) συνδαιτυμόνες μου, ήταν οικογένεια, που μένει δίπλα στο νεκροταφείο μας και το θέμα μεταξύ άλλων που κυριάρχησε στη συνομιλία μας, ήταν το πρόβλημα κυκλοφορίας ,σε αρκετούς δρόμους της πόλης μας . Ο διάλογος έγινε ειδικά για την οδό Μ. Αλεξάνδρου ( από Ι.Ν. Μεταμόρφωσης μέχρι τουλάχιστον την διασταύρωση Κοντοδεσποτίου – Νεκροταφείου ) . Στο δρόμο αυτό διπλής κυκλοφορίας υπάρχει σήμανση για εκ περιτροπής στάθμευση μονούς διπλούς μήνες , αλλά πέρα βρέχει για τους συμπολίτες μας και όχι μόνο , με αποτέλεσμα όποιος/α ξεκινάει από την εκκλησία προς το Γυμνάσιο να περιμένει να κατέβει το όχημα που έρχεται από το Γυμνάσιο και αντιστρόφως.
Δεν χρειάζεται να πλατειάσω άλλο ( είναι και αυτό ελάττωμά μου ) για να καταλάβετε το μέγεθος του προβλήματος, γιατί οι περισσότεροι/ες , οδηγοί και μη ,θα το έχετε βιώσει .
Απορία μου είναι γιατί δεν έχουν διαμαρτυρηθεί ( ίσως και να το έχουν κάνει , αλλά στου κουφού τη πόρτα …. ) στο Δήμο, πρώτα ο ιδιοκτήτης του αρτοποιείου ‘’ Καρβελάκι ‘’ καταλαβαίνετε γιατί , αλλά και η διεύθυνση του Γυμνασίου μας .
Εγώ αύριο κιόλας θα πάω στο Δήμο να ζητήσω ( και επαγγελματικά ας μη με ‘’συμφέρει ‘’ ) να επιβάλει με τον καλλίτερο επικοινωνιακό τρόπο την τήρηση του Κ.Ο.Κ. όχι μόνο για την Μ. Αλεξάνδρου, αλλά και οπουδήποτε υπάρχει αναγκαιότητα .
Όσο για το γερανό, πόσο δε για τις φωτιές, δεν συμφωνώ μαζί σας, παρά του ότι στο παρελθόν στις κινητοποιήσεις των γεωργών εποχή υπουργίας Χατζηγάκη στο Γεωργίας είχα σκεφτεί ( αν με είχε σύμβουλό του στο υπουργείο θα το πρότεινα !!!!!!!! αλλά συμβούλους στα υπουργεία και όχι μόνο παίρνουν ειδικούς επιστήμονες προσκείμενους ιδεολογικά – κομματικά και καλά έκαναν, όπως καλά κάνει και η σημερινή κυβέρνηση ) τη χρήση του γερανού η ελικοπτέρου , για τα τρακτέρ των γεωργών ( που παρά τα χίλια δίκια που είχαν και έχουν ) προκειμένου να τα παίρνει από τις εθνικές οδούς και να τα αποθέτει όχι στα σκουπίδια αλλά δίπλα στους αγρούς, εκεί δηλαδή που είναι η θέση τους . αλλά η ώρα πάει δώδεκα και αύριο είναι εργάσιμη .
Σας χαιρετώ με εκτίμηση
Υ.Γ. Χάρηκα πολύ αυτή την επικοινωνία μαζί σας και ας μου είστε ανώνυμοι
Το μεταφέρω από τη διπλανή ( την οποία επισκέπτομαι καθημερινά για να δω νέα από το δήμο μας και το νομό μας ,που πιθανόν να μην έπεσαν στη ‘’αντίληψη’’ του Σταμάτη ) η οποία όσο κακιά ( η συμπολίτισσα eviaweel ) και αν είναι ,ενίοτε βρίσκεις και καλές αναρτήσεις ( το διαμαντάκι η διαμαντάκια που πρέπει να ψάχνουμε για να βρούμε, όπως λένε και οι ψυχολόγοι )
Επιστολή Αναγνώστη στο eviawelle για το χάος του κυκλοφοριακού στα Ψαχνά και οι ευθύνες στους πολίτες.
Οκτ 24, 2016 από Evia Welle
Έχω την τύχη ή και την ατυχία καθημερινά να ταξιδεύω προς Χαλκίδα. Τύχη γιατί έχω κάποια εργασία σε σχέση με άλλους ανθρώπους που δεν εργάζονται και ατυχία διότι πρέπει καθημερινά να υποστώ το μαρτύριο της διέλευσης από Ψαχνά και Αρτάκη.
Ψαχνά: Υπάρχουν τα έργα αποχέτευσης και πρέπει να δείξουμε λίγο κατανόηση. Σωστό, αλλά και πριν τα έργα η κατάσταση δεν ήταν καλύτερη. Πλατεία Δημαρχείου, Άνθρωποι, μαθητές, τρακτερ, λεωφορεία, ποδήλατα, μηχανάκια. Μέριμνα για διευθέτησης της κατάστασης καμία. Τα πρωινά κυρίως νομίζεις ότι είσαι σε πρωτεύουσα χώρας της Ανατολής. Περιφερειακός για βαρέα οχήματα δεν υπάρχει, τα πεζοδρόμια σχεδόν ανύπαρκτα ιδίως στο παραποτάμιο δρόμο που οδηγεί στο Λύκειο, στέγαση για τους μαθητές υποτυπώδης, λίγα τετραγωνικά για δεκάδες μαθητές, παρκαρισμένα παντού, και προτεραιότητα στο δρόμο πάντα του ντόπιου. Και μέσα σ όλο αυτό το χαμό η μηχανική σκούπα του Δήμου, να περνά τους δρόμους, αυτή μας έλειπε.
Αρτάκη: Τα νέα πεζοδρόμια δυσκόλεψαν παρά βοήθησαν την κατάσταση. Παρκαρισμένα παντού , στο δρόμο, στο πεζοδρόμιο. Αδιαφορία γι αυτούς που απλά θέλουν να περάσουν. Αυτές οι σκηνές είναι καθημερινές. Αν κάτσουμε και υπολογίσουμε πόσο χρόνο σπαταλάμε να κάνουμε μία απόσταση 15 χλμ. θα τρομάξουμε. Πόσος χρόνος εργασίας πάει χαμένος. Δεν ρίχνω το βάρος στους Δήμους, εξάλλου τι να πρωτοκάνουν κι αυτοί. Η ευθύνη είναι όλη δική μας, των πολιτών. Εμείς ευθυνόμαστε για την κατάσταση της κοινωνίας μας, μίας κοινωνίας αδιάφορης, σκληρής, που κοιτά πως θα κατασπαράξει όποιον πάει να ξεχωρίσει ή να αλλάξει την κατάσταση. Ας ελπίσουμε να αλλάξουμε μυαλά γιατί μόνο τότε θα δούμε τον τόπο μας απαλλαγμένο από προβλήματα καθημερινότητας αλλά και συμπεριφοράς. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Κύριε /α συμπολίτη/σα μετέφερα πιο κάτω την επιστολή σας για να τη σχολιάσουμε και να συμβάλουμε στη βελτίωση του προβλήματος. Συμφωνώ και κατανοώ τους προβληματισμούς σας , με μοναδική διαφωνία στο σημείο που λέτε ‘’ Δεν ρίχνω το βάρος στους Δήμους, εξάλλου τι να πρωτοκάνουν κι αυτοί ’’.
Εγώ ρίχνω το βάρος στους δήμους ( γιατί άρχουν , έτσι τους λέμε δημοτική αρχή ) ,νομίζω πως οι δήμοι μπορούν να κάνουν πολλά, γιατί είμαι του δόγματος πως ο φόβος φυλάει τα έρημα , και ο νοών νοείτε.
Αν ο δήμος θέλει μπορεί σε μικρό χρόνο να κάνει τη διέλευσή σας – μας μέσα στη πόλη ευκολότερη , αρκεί να το θέλει και να μη λειτουργεί με πρακτικές όπως αυτές του κυρίου Ψαθά, στη πρόσφατη σήμανση πριν τα φανάρια του Αγγελή.
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ.
Οχι Χρηστο να μην μεταφερεις απο την διπλανη.δεν θελουμε διπλανη και αν θελαμε θα διαβαζαμε και μονοι μας!Θα σου αρεσε εσενα στο φουρνο σου νασου φερω κουλουρακια απο το καρβελακι?
"κακια"?? Πφφφ..
Ερωτηση:Γιατι φωνασκουσε εχθες ο κος Καργιοπουλης στο ΔΣ εναντιον του γιωργακη του Πρατζικου?
Μαλλον ειχε δικιο ετσι?
Για να δουμε θα ξαναδουμε τον ορο "αμεσοδημοκρατες"?
Θα ηθελα καπου να διαβασω δημοσια τα οσα ειπε εσυρε εχθες ο κος Καργιοπουλης,
αλλά χλωμο το βλεπω…ε κε διαχειριστα?
Μπορούν π.χ να άρχουν δια του παραδείγματος:τήρηση κανόνων κυκλοφορίας, ανακύκλωση και πολλά άλλα……
Προς αποφυγή παρερμηνειών και παρεξηγήσεων , όταν πιο πάνω ( ΑΝΏΝΥΜΟΣ25 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016 – 8:47 Π.Μ ) αναφέρθηκα σε πρακτικές με τις οποίες λειτουργεί ο κύριος Ψαθάς, εννοούσα τους εκάστοτε χειρισμούς του, που χαρακτηρίζονται από την επιθυμία του, να μη δυσαρεστεί τους πολίτες του δήμου του. Ικανοποιεί τα θέλω των πολιτών και εδώ είναι η διαφορά της οπτικής μας , γιατί εγώ θεωρώ πως τα θέλω, όταν είναι αλληλοσυγκρουόμενα με τα πρέπει, δεν οφείλουμε να τα ικανοποιούμε.
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ.
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή, η στου κουφού τη πόρτα όσο θέλεις βρόντα ,η τι έχεις Γιάννη ,τι είχα πάντα η γεια σου Γιώργη , κουκιά σπέρνουμε , για το Δήμαρχό μας μιλάω, το Γιώργο Ψαθά , το συμπαθή μας Γιώργο ,που από εδώ και πέρα, είπαμε, θα λέμε τη γνώμη μας και την πρότασή μας ‘’ από τα πίσω έδρανα ‘ πιο ηχηρά μπας και μας ακούσει.
Το Πρωί του Σαββάτου πέρασα από τη Καστέλα, να δω αν εκτελούνται έργα του αποχετευτικού, διαπίστωσα λοιπόν, πως από τα φανάρια διασταύρωσης πολιτικών μέχρι τα φανάρια του Αγγελή Γοφιού η διέλευση γινόταν κανονικά.
Επειδή όμως από Χαλκίδα προς Βόρεια Εύβοια και πριν τα φανάρια του Αγγελή υπάρχει σήμανση για εκτροπή (τύφλα να έχουν οι σημάνσεις , που παρά την πρόσθετη σήμανση μετά την όχλησή μου προς το Δήμαρχο, συνεχίζει να είναι ελλιπής με τα γνωστά αποτελέσματα ) κυκλοφορίας μέσω Ψαχνών και έτσι πολλοί οδηγοί που είχαν περάσει – ταλαιπωρηθεί της προηγούμενες μέρες έβλεπαν τη σήμανση και ακολουθούσαν ( το πάθημα τους έγινε μάθημα ) την υποχρεωτική πορεία προς Ψαχνά ( παραποτάμιος κ.λ. ) ενώ θα την απέφευγαν αν η σήμανση είχε καλυφθεί η αφαιρεθεί μια και το Σαββατοκύριακο έχουμε παύσει εργασιών .
Στο μήνυμά μου ΑΝΏΝΥΜΟΣ 9 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016 – 11:47 Μ.Μ.
την 09:07:22 π.μ. της 08/10/2016 ( που πιο πάνω έχω καταχωρήσει ) προς το Δήμαρχο αναφέρθηκα πως όταν έχουμε παύσει εργασιών ( Σαββατοκύριακο ) έπρεπε να γίνει επέμβαση στις πινακίδες ρύθμισης κυκλοφορίας. Όμως αργά Σάββατο ερχόμενος από Χαλκίδα είδα τις πινακίδες κανονικά στη θέση τους.
Κύριε δήμαρχε είμαι και εγώ του δόγματος ότι πρωταρχικό μας μέλημα πρέπει να είναι η διαχείριση της καθημερινότητας των πολιτών ,αλλά πολίτες του δήμου μας εκτός από τους Ψαχνιώτες είναι και οι επηρεαζόμενοι από την εκτροπή προς Βόρεια Εύβοια πολίτες από τα Πολιτικά , Νεροτριβιά , Καμαρίτσα ,Κυπαρίσσι , Σταυρό , Παγόντα , Μαρκάτες και όχι μόνο και η φροντίδα για μείωση της οδικής ταλαιπωρίας τους είναι έγνοια για τη καθημερινότητά τους .
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ.
Αν δεν υπήρχαν οι μικροί , πως θα υπήρχαν οι μεγάλοι , έτσι λέει σε μια στροφή ενός τραγουδιού ο Κώστας Χατζής.
Και εγώ λέω στους υπεύθυνους του δήμου που έχουν αναλάβει τη διαχείριση της καθημερινότητάς μας , ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ , ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΘΕΙΤΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ
Εικοστήτρίτη ημέρα ταλαιπωρίας χιλιάδων οδηγών από τις πιο πάνω ρυθμίσεις κυκλοφορίας που ο Σταμάτης από την πρώτη μέρα επεσήμανε τις ατέλειες και το προκύπτον χάος και όχι μόνο.
Σχεδόν είκοσιτρείς διαδρομές έχω κάνει και εγώ ξεκινώντας κάθε πρωί από το περίπτερο για την εφημερίδα { δημαρχείο – κεντρική πλατεία – φανάρια Πολιτικών – παραποτάμιος – γέφυρα δημαρχείου – κέντρο υγείας – φανάρια Αγγελή – βουλκανιζατέρ Κιαπέκου η υλικά οικοδομής Τσακλή ( τέλος για να στρίψω και να επιστρέψω) φανάρια Αγγελή – πορεία προς καστέλα ( γιατί οι πινακίδες εκτροπής* είναι σαν να μην υπάρχουν ) – εκτροπή σε 100 έως 200 μέτρα από εργάτη ( δεν ξέρω ποίου; του δήμου, του εργολάβου, η του πρατηριούχου ) για βόρεια Ελλάδα μέσω Ψαχνών μπροστά από το κέντρο υγείας*1 μέχρι τη γέφυρα του δημαρχείου.
* ΟΙ πινακίδες εκτροπής χρειάζεται να φωτογραφηθούν για να αποτελούν στο μέλλον παράδειγμα!!!!!!! προς αποφυγή
*1 Από το κέντρο υγείας μέχρι τη γέφυρα του δημαρχείου, είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα και όχι μόνο και από τις δύο πλευρές του δρόμου, αναγκάζοντας τους οδηγούς βαρέων οχημάτων από και προς βόρεια Ελλάδα και όχι μόνο, να υπόκεινται σε ένα κυριολεκτικά μαρτύριο ξεσπώντας σε …….. να το πω ; , όχι δεν θα το πω , γιατί πρέπει να απολογηθώ στον ΑΡΚΑΝ και όχι μόνο.
Υ.Γ. Οι υπεύθυνοι του δήμου ( δήμαρχος, αντιδήμαρχοι, δηλαδή εκτελεστική εξουσία κ.α. ) δεν έχουν κάνει τη παραμικρή ενέργεια (παρά της τηλεφωνικές, διαδικτυακές, οχλήσεις μου και όχι μόνο ) μέχρι σήμερα ( ούτε τους κάδους απορριμμάτων δεν άλλαξαν θέση, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της εκτροπής ) .
Για την καρμανιόλα – έξοδο Κούμουλης , πρόκειται για θαύμα που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ατύχημα και θα ήταν θανατηφόρο λόγο της ταχύτητας στην μεγάλη ευθεία που αναπτύσσουν οι ταλαιπωρημένοι οδηγοί, από και προς βόρεια Ελλάδα.
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ. ( και για το πιο πάνω θέμα )
γιατί πρέπει να απολογηθώ στον ΑΡΚΑΝ και όχι μόνο. ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ! ΘΑ ΛΕΜΕ ? ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ -ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ [ξέρεις ποιους ] -ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ – ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ!!!- ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ -ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΠΑΡΕΜΕΝΕΣ Δ-Σ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΑΝ Δ-Σ!!! ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΛΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΟΥ!!! ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΑΛΛΗ ΤΟΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ!!! ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Κ-ΜΠΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΕΦΥΓΕΣ! ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ!!! ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ? – ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ! – ΚΑΙ ΕΣΥ 23 ΜΕΡΕΣ ΠΑΝΩ -ΚΑΤΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ! ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! – ΚΑΘΙΣΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ! ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΛΥΠΑΣΑΙ ?
Αν γίνει κάποιο ατύχημα ( πράγμα που συμβαίνει χρόνια τώρα ) εκεί, θα βγεί και θα πεί…σας τα έλεγα εγώ. Κλασικός Ελληναράς.
Μην το κόψεις αυτό διαχειριστή όπως τα άλλα!
χαχαχα ρε Αρκαν εισαι απιθανος (23 ΜΕΡΕΣ ΠΑΝΩ -ΚΑΤΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ! ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ-ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ).Δεν τον λυπασαι τον ανθρωπο;Θελει δημοσιοτητα .Δεν το καταλαβες;
Τα ίδια Παντελάκη μου ( η Γιωργάκη μου όπως θα έλεγε η Βούλτεψη του δ.σ. δήμου Διρφύων Μεσσαπίων ) τα ίδια Παντελή.
Σήμερα στο σημείο της Κούμουλης που στέκεται ολημερίς ο εργάτης για να εποπτεύει την εκτροπή – ταλαιπωρία ( ελλείψει σωστής σήμανσης ) προς Βόρεια Ελλάδα, στάθηκα και εγώ για ΕΠΤΑ ΛΕΠΤΑ ( 7 ) και μέτρησα δεκαεννέα ( 19 ) αυτοκίνητα εκ των οποίων τα έξη ( 6 ) φορτηγά ,τα δύο δε τριαξονικά μεγάλου μήκους
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ. ( και για αυτό )
Τα ίδια Παντελάκη μου ………………………….
Σήμερα, όπως πιο πάνω έχω πει ότι κάνω, πιστός στο περίπου ραντεβού 09:06 έως 09:16 για ΔΕΚΑ ΛΕΠΤΑ ( 10 ) μέτρησα είκοσι τρία ( 23 ) αυτοκίνητα , δηλαδή 23 τυφλοί οδηγοί η οδηγοί που αγνοούν τα σήματα κυκλοφορίας ( λέτε η Κεντρική και Βόρεια Εύβοια που παράγει αρκετό λάδι να το χρησιμοποιεί και για την απόκτηση διπλώματος οδήγησης ) η οι εμπλεκόμενοι σε αυτή τη ρύθμιση- εκτροπή κυκλοφορίας ο δήμαρχός μας μαζί με τους άλλους τροχαία και εργολάβο του αποχετευτικού τα έχουν κάνει…………………….
Ευτυχώς αυτή η ντροπή σε μια δυο μέρες τελειώνει, και να ελπίζουμε ότι αυτά που είδαμε και βιώσαμε πολλοί δημότες αλλά ακόμη περισσότεροι διερχόμενοι να μη ξανασυμβούν.
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ. ( και για αυτό )
ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΟ ΗΜΕΡΕΣ – ΚΥΡ-ΧΡΗΣΤΟ – ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΥΡΟΠΙΤΕΣ ΝΑ ΚΕΡΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΤΗΝ ΓΕΦΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΛΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ !!!ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ!!! –[ΑΡΚΑΝ]–
Κλασσικος Ψαχνιωτης!
Θαυμαστε κυριοι το ποιον σας!
Καθεται στον καναπε και σχολιαζει ανωνυμα και κοροιδευτικα καποιον που ετρεχε να στους δρομους να βοηθησει.Δεν με ενδιαφερει αν εκανε καλα και πως το εκανε και γιατι το εκανε,αλλα οταν βλεπω τετοιους τυπους ντρεπομαι που ειμαι και εγω Ψαχνιωτης!Αρκαν συγχαρητηρια ρε κατι εκανες τωρα!
Δεν μοιαζει με αυτο που λες 4:55 Μ.Μ. ο Αρκαν
Αρωμα απο μακρυα φερνει στο μαντρι που δεν μοιριζει σκ@τ@ και αυτο σας παραξενευει.Αλλιως ειστε μαθημενοι.
σιγα μην ηταν στους δρομους να βοηθησει μια φορα πηγε για το θεαθηναι ξερει τι λεει ο αρκαν απο λογια χορτασαμε και γιατι αφου ειχε διαφωνιες και εβλεπε τα κακως κειμενα δε τα λεγε οταν ηταν δ.σ τωρα τι εγινε που παραιτηθηκε απελευθερωθηκε? και επιτελους μεχρι ποτε θα μας κοπαναει το προσφατα παραιτηθεις ουτε ο βασιλιας να ταν να τον προσφωνουμε ΤΕΩΣ ελεος πια……!!!! και βγαινει και μετα και ανωνυμα δηθεν και υποστηριζει τον εαυτο του κλασσικη συνηθεια του ……συνεχησε ετσι σταματη και στο τελος στο εχω ξαναγραψει και θα επαληθευτω θα μεινεις με τους πικραμενους της αμεσης δημοκρατιας και της αυτοδιαχειρησης να δουμε τοτε ποιος θα διαβαζει αυτα που γραφει ο προσφατα παραιτηθεις!!!! επιλογη δικη σου αλλα και δικη μας μετα απλα να αδιαφορουμε για οτι γραφετε εδω μεσα… αντε να δουμε αν θα το δημοσιευσεις…..
Αλλο Σταματης και αλλο ο τεως.Μη μπερδευεσαι.Δεν σου εχει περασει απο το νου οτι οι δημοσιευσεις περι αυτου οτι ειναι για να ευφραινεται η ψυχη σου;Μονο χαμογελα σου βγαινουν για εναν ανθρωπο που κανει….κυκλους στα τετραγωνα της περιοχης και μεταφερει τα παντα,ποιος,τι,ποτε,γιατι,διοτι.Μοιαζει λιγο και με την κινητη καμερα του google maps.Ασε τον ανθρωπο να κανει αυτο που αρεσει στην ψυχουλα του.
Εγω περιμενω να δω ποτε θα βγει ενας ακομη Δημοτικος συμβουλος εδω μεσα να μιλησει με ονομα εκτος απο τον κο Μπουρα και τον κο Καλαβρη!Γιατι μην μου πειτε οτι τα σχολια εδω μεσα τα γραφω εγω….!Μην μου πειτε οτι στον Μπουρα την πεφτω εγω!Δεν τρωμε και κουτοχορτο δα!Βγειτε ρε παιδια τι φοβαστε?Αφου γραφετε που γραφετε!Ο κος Μπουρας αν δεν απατωμαι (δεν μπορω να το βρω τωρα) εχει γραψει επωνυμα εδω για τον κο Χασαντρα και τον κο Κοντογιαννη οτι "ξερω πως γραφετε εδω",και αν κανω λαθος ας με διαψευσει!Βγειτε λοιπον τι φοβαστε?
Όχι δεν κάνετε λάθος κύριε/α ΑΝΏΝΥΜE/H 21 ΟΚΤΩΒΡΊΟΥ 2016 – 9:37 Μ.Μ. πράγματι, έχω γράψει στο παρελθόν, πως είμαι σίγουρος πως ο κύριος Χασάνδρας γράφει στο PSAXNIWTHS με ψευδώνυμο η ψευδώνυμα.
Αν ο κύριος Χασάνδρας δεν καταχωρεί στο PSAXNIWTHS ας τον ενημερώσει ο διαχειριστής της σελίδας, για αυτό που του καταλογίζω και εγώ θα ζητήσω συγγνώμη’’ και ας έχω τις συνέπειες του νόμου ,συνένοχο στο φόνο δε θα με έχετε ‘’που λέει ο Διονύσης Τσακνής και τραγουδούν τα αδέρφια Κατσιμίχα .
Μπούρας Χρήστος πρόσφατα παραιτηθείς δ.σ. ( και για το πιο πάνω θέμα )
Κυριε Μπουρα η αντιληψη πρεπει να προηγειται μιας ακριβους αναλυσης και εσεις δεν εχετε εκεινο το 'κλικ' που χρειαζεται για μια ΕΥΡΕΙΑ αντιληψη,δι ο και πεφτετε συνεχεια μεσα στις τρυπες που ανοιγετε.Καλυτερα για ΕΣΑΣ μονο να διαβαζετε και πανω απο ολα να ειστε ηρεμος.Μη γελας Σταματη.Καλος ανθρωπος ειναι αλλα του αρεσει λιγο η επιδειξη,δεν πειραζει αλλον παρα μονο τον εαυτο του.
Γύρω στις 9 π.μ. πήγα στη γέφυρα για την εφημερίδα μου και είδα πως οι νταλίκες συνέχιζαν να στρίβουν στο παραποτάμιο για βόρεια Εύβοια, άρα τα έργα του αποχετευτικού στη Καστέλα συνεχίζονταν ( λογική μου σκέψης , αμ δε ).
Επειδή ήθελα να διαπιστώσω από πόσους δρόμους μετά τον Αγγελή έχουν πρόσβαση οι Καστελιώτες και όχι μόνο να πάνε στους Κασιμάτη , Ευβοϊκή Ζύμη , ιχθυοτροφία ,Τζίμη ( τελευταία μας προέκυψε θιγόμενος και αυτός από την εκτροπή ) κ.α.
Προχώρησα προς Χαλκίδα και φθάνοντας στη διακλάδωση της Κούμουλας στο σημείο που υπάρχει διακλάδωση αριστερά προς Αγία Παρασκευή και δεξιά προς Καστέλα, έστριψα προς Καστέλα για να διαπιστώσω αν από το σημείο αυτό έχουν πρόσβαση Κασιμάτης , Ευβοϊκή Ζύμη κ.α.
Πράγματι η διέλευσης ήταν απρόσκοπτη μέχρι να βγω στον επαρχιακό και λέω μέχρι να βγω ,γιατί εκεί διαπίστωσα να διέρχονται και από τα δύο ρεύματα νταλίκες και όχι μόνο και χρειαζόταν προσοχή για έξοδο προς Κασιμάτη …….και Χαλκίδα. Έστριψα με προσοχή προς Χαλκίδα και λίγο πιο κάτω μπροστά στου Κασιμάτη σταμάτησα να σκεφτώ, ‘’ νταλίκες πριν από λίγο στο παραποτάμιο προς Βόρεια Εύβοια , νταλίκες τώρα να με προσπερνούν ερχόμενες μέσω Καστέλας από Βόρεια Εύβοια , κάτι δεν δουλεύει σωστά’’.
Ναι, κάτι δεν δούλευε σωστά. Το διαπίστωσα προχωρώντας προς Χαλκίδα και πράγματι μετά από λίγο φτάνοντας στο σημείο που εδώ και ένα μήνα υπήρχαν εμπόδια που έκλειναν το δρόμο προς Καστέλα με τη παρουσία – βοήθεια εργάτη , σήμερα δεν υπήρχαν , επιτέλους είπα ,δόθηκε ο δρόμος σε ελεύθερη διέλευση . Άρα η εκτροπή ( τύφλα να έχουν οι εκτροπές ) κυκλοφορίας στο άγαλμα του Αγγελή θα έπαψε να υπάρχει .
Αμ δε , φτάνοντας στα φανάρια του Αγγελή και συνεχίζοντας προς Χαλκίδα λίγο πιο κάτω ( κατάστημα Τσακλή ) έστριψα και επέστρεψα για Ψαχνά και ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ , η υποτυπώδεις σήμανση – σύγχυση , ήταν εκεί όπως ήταν ένα μήνα ίδια και απαράλλακτη.
Έτσι παιδάκια του Λυκείου Ψαχνών αν σήμερα την ώρα που θα σχολάσετε σας έρχονται νταλίκες προς Βόρεια Εύβοια να ξέρετε πως δεν φταίνε οι οδηγοί ,αλλά κάποιοι που δεν αφιέρωσαν εγκαίρως χρόνο να αφαιρέσουν τις πινακίδες εκτροπής πριν τον Αγγελή .
Υ.Γ. Στο δήμαρχο μας ούτε τηλέφωνο πήρα ούτε μήνυμα έστειλα θα στείλω αργότερα mail, μπας και βρεθεί στο δήμο κάποιος που ’’ ακούει’’ να τραβήξει το ‘’αυτή’’ του εργολάβου .
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Μόλις επέστρεψα ( ώρα 21 : 50 ) από τη διακλάδωση του Αγγελή . Τέλος καλό όλα καλά η κάλιο αργά παρά πολύ αργά, η εγώ το πρωί βιάστηκα να βγάλω συμπεράσματα με την πιο πάνω ανάρτηση η οι υπεύθυνοι είχαν καθυστερήσει να κάνουν τις υποχρεώσεις τους.
Πριν από λίγο πέρασα και έχουν αφαιρεθεί όλες οι πινακίδες εκτροπής – σύγχυσης .
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Την πιο κάτω διαμαρτυρία – υπόδειξη έστειλα προς το δήμο μας την Παρασκευή και αμέσως μετά, επισκέφτηκα το χώρο των έργων και το μόνο που είχαν κάνει , ήταν να βάλουν μια πινακίδα που έδειχνε κατεύθυνση ‘’ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ‘’ Βόρεια, προς πλατεία Μποδοσάκη , έτερο ουδέν από εκεί και μετά .
Ο κάθε πολίτης επισκέπτης αφήνετε στο λαβύρινθο των στενών δρόμων μετά τη πλατεία να βρει την διέξοδό του.
Σήμερα Δευτέρα πέρασα γύρω στις 11 π.μ. και δεν υπήρχε ούτε η ένδειξη ‘’ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ‘’
Βγάλτε συμπεράσματα υπευθυνότητας και μετά τι να υποθέσομε εμείς οι άσχετοι πολίτες για την υπευθυνότητα που επιδεικνύει ο εργολάβος και η εποπτεύουσα αρχή για την ποιότητα του εκτελούμενου αποχετευτικού έργου.
Ανεπαρκής ρύθμιση εκτροπής από την Αγγελή Γοβιού
Παρασκευή, 4 Νοέμβριος 2016, 9:39
Από:
"Hristos Bouras"
Προς:
dimarxos@ddm.gov.gr
Προς Κύριους : δήμαρχο , αντιδήμαρχο , επιβλέποντα του έργου αποχέτευσης και κάθε αρμόδιο
Να πάτε τώρα αμέσως ,εκεί που γίνονται σήμερα έργα και να επιβάλετε στον εργολάβο ( πέρα από τις ευγενικές πληροφορίες ) να θέσει πινακίδες – ενδείξεις, πως ένας επισκέπτης στη πόλη μας, ( δημότης, διερχόμενος κ.λ. ) που θα βρεθεί εκεί , μπορεί μετά την εκτροπή να οδηγηθεί μέσα από το δαιδαλώδες ρυμοτομικό της περιοχής αυτής, προς Χαλκίδα , Βόρεια Εύβοια , Πολιτικά κ.λ.
Εάν δεν κάνετε τα δέοντα εντός ολίγων ωρών, το κείμενο θα το δημοσιεύσω στην ιστοσελίδα PSAXNIWTHS και θα σκεφτώ ,τι άλλο μπορούμε να κάνουμε, για να επιβάλουμε στον εργολάβο να σέβεται τους πολίτες και επαναλαμβάνω, πέρα από τις ευγενικότατες εκκλήσεις του για κατανόηση, χρειάζονται και πράξεις.
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Μια ταμπελα στην διασταυρωση που γραφει "προς φουρνο μπουρα" ο εργολαβος την εβαλε η εσυ;
Σταμάτη την καταχώρηση του /ης ΑΝΏΝΥΜΟΥ / ΗΣ 7 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2016 – 3:36 Μ.Μ. και για χιούμορ να την εκλάμβανες, δεν έπρεπε να την δημοσιεύσεις ,γιατί ακυρώνει (χαβαλέβοντας ) όλη τη προσπάθεια που έχεις κάνει ΕΣΥ ( δεν σε κολακεύω ,με η χωρίς κεφαλαία ) με την ανάρτησή σου και εμείς με τις καταχωρήσεις μας, επί ένα και πλέον μήνα για να βοηθήσουμε τους υπευθύνους του έργου, να δείξουν μεγαλύτερη υπευθυνότητα και σεβασμό, στο δικαίωμα των πολιτών οδηγών να πληροφορούνται σωστά και έγκαιρα, για τις αλλαγές κυκλοφορίας που επιβάλλονται λόγο έργων αποχετευτικού.
Μια όμως και επέτρεψες την καταχώρηση χιούμορ-χαβαλέ λέω να την εκμεταλλευτώ για να διαφημίσω έστω και μια φορά στα σαράντα χρόνια ( με διάλειμμα πέντε ετών ) λειτουργίας του αρτοποιείου υπό την διεύθυνση της συζύγου μου Ελισάβετ Μπούρα.
Το αρτοποιείο ΜΗΤΑΦΗ ( όπως έχει επικρατήσει να λέγετε λόγο οικογενειακής συνέχειας ) στα σχεδόν εκατό χρόνια λειτουργίας του , έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μας ,χωρίς να χρειασθεί να διαφημιστεί , ούτε στις χάρτινες , ούτε στις πλαστικές συσκευασίες και ούτε σε ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ !!!!!!!!!
Η συνεχής φροντίδα , για βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων μας , με παράλληλο σεβασμό στο ‘’ πορτοφόλι ‘’ των πελατών μας ,έχει κάνει το αρτοποιείο Ελισάβετ Μπούρα να είναι γνωστό στη περιοχή του δήμου μας και αρκούμαστε σε αυτό.
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Το γνωριζομε αυτο γιαυτο και σας αγαπαμε
(ο χιουμορ-χαβαλες – 3:36 Μ.Μ.)
Μόλις τώρα 2: 15 μ.μ. πέρασα από το πιο πάνω σημείο των έργων ( πιο πάνω καταχώρησής μου 7 ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 2016 – 1:48 Μ.Μ ) , η εκτροπή μετακινήθηκε κατά 20 έως 40 μέτρα μπροστά και η ροή των οχημάτων ( με ένδειξη πινακίδας ‘’ ΠΟΛΙΤΙΚΑ’’ !!!!!!!!! ) εκτρέπετο προς τη Κολοκοτρώνη και στη συνέχεια Δημοκρίτου .
Κατόπιν καμία άλλη ένδειξη για προσανατολισμό των οδηγών , ούτε καν στο κόμβο του Δημαρχείου.
Γυρνώντας πάλι στο γνωστό σημείο εκκίνησης ( στο φούρνο ) είδα ένα πούλμαν ( του καλαβρή που πήγαινε για το Σουλιώτη ) που είχε φτάσει ακώλυτα μέχρι το σημείο εκτροπής να κάνει όπισθεν !!!!!! σε όλο το μήκος της πλατείας, αφού μέσω Κολοκοτρώνη ήταν αδύνατη η διέλευσής του.
Κύριοι υπεύθυνοι του έργου, εργολάβε και όποιοι άλλοι είστε υπεύθυνοι για την ρύθμιση της κυκλοφορίας λόγο έργων, αναλάβετε τις υποχρεώσεις σας , γιατί η υπομονή στο ‘’ καψόνι ‘’ έχει όρια.
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Σταμάτη πολύχρονος να σε χαιρόμαστε όσοι σε εκτιμούμε, να είσαι καλά και να φροντίζεις την ιστοσελίδα σου.
real
ΒΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ!-ΣΕ ΞΕΧΑΣΑ!!!- ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!! – MΠΡΑBO!!! ΚΑΙ ΣTON REAL Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΕ !!! –[ΑΡΚΑΝ]–

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ – ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΣ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ – ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΩ ΚΑΤΙ – ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ!!!
Από τη πιο κάτω είδηση στη διπλανή , θεωρώ πως στα Ψαχνά θα πρέπει να βγάλουμε το ανέκδοτο της χρονιάς.
Είναι το ακόλουθο :
« Έτσι ανάλογα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τοποθετούνται και οι κατάλληλες πινακίδες, ώστε να μπορούν οι οδηγοί να κινούνται ευκολότερα »
Δεν είναι ωραίο ανέκδοτο ; Διαφωνεί κάποιος /α ;
Μπούρας Χρήστος Δ.Σ. Συμπολίτευσης πρόσφατα παραιτηθείς
Υ.Γ. Σταμάτη εσύ είχες περιγράψει πολύ καλά το κυκλοφοριακό χάος από την εκτροπή στον Αγγελή, αν έχεις χρόνο αφιέρωσε μια περιγραφή για τις ρυθμίσεις που γίνονται στο κέντρο των Ψαχνών , γιατί εγώ κουράστηκα με αυτό το πρόβλημα.
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Ψαχνά λόγω των εργασιών για το Αποχετευτικό.
Νοέ 23, 2016 από Evia Welle
Στην περιοχή των Ψαχνών υπάρχουν το τελευταίο διάστημα κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών για το Αποχετευτικό. Όπως μας δήλωσε ο Δήμαρχος Γιώργος Ψαθάς οι ρυθμίσεις αυτές είναι μεταβαλλόμενες, ανάλογα με τους δρόμους στους οποίους εκτελείται το έργο. Έτσι ανάλογα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τοποθετούνται και οι κατάλληλες πινακίδες, ώστε να μπορούν οι οδηγοί να κινούνται ευκολότερα.
Θα πρέπει να σημειωθεί σε αυτό το σημείο, ότι επειδή αυτές τις ημέρες γίνονται εργασίες για το αποχετευτικό στην οδό Αβάντων, έχουν οριστεί ως διπλής κατεύθυνσης δρόμοι «η Ελευθερίου Βενιζέλου» και η «Μητροπόλεως».
Κύριε Ρουσόδημε , αυτή σου η ανάρτηση είναι για όσκαρ . Διαχρονική από τον Οκτώβρη του 16 μέχρι σήμερα , δεν έχει αλλάξει τίποτα από αυτά που θίγεις και για τα οποία, επί τουλάχιστον ένα μήνα ,συμμετείχα και εγώ με καταχωρήσεις μου. Αν βρείτε χρόνο ελάτε να δείτε τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που έχει κάνει ο εργολάβος του αποχετευτικού ; που αυτές τις μέρες εκτελεί εργασίες στη διασταύρωση οδών Δημοκρίτου και Ελ Βενιζέλου.
Ποιος/α επιβλέπων μηχανικός, θα συνετίσει τον εργολάβο μηχανικό που εκτελεί το έργο του αιώνα ( ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΛΥΜΑΤΩΝ ) για το δήμο μας ( Ψαχνά- Καστέλα – Πολιτικά ). Χθες βράδυ ταλαιπωρήθηκα εγώ και όχι μόνο , από μια πρόχειρη – επιπόλαια εκτροπή κυκλοφορίας , από το σημείο της πλατείας του χώρου της κεντρικής εκκλησίας Πολιτικών, όπου υπήρχε πινακίδα εκτροπής κυκλοφορίας προς Νεροτριβιά, από εκεί και πέρα λαβύρινθος – χάος . Βαστάει πέντε χρόνια αυτός ο τρόπος πρόχειρης σήμανσης ,
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
