Πολιτική «θύελλα» για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με τους Δημοσιογράφους (Το επίμαχο video)
Σε μία προσπάθεια να βάλει στο «καναβάτσο» την κυβέρνηση, ο ΣΥΡΙΖΑ μέσω του τηλεοπτικού σποτ για τα 20 εκατομμύρια ευρώ που έδωσε η κυβέρνηση σε 1.200 μέσα μαζικής ενημέρωσης για τη διαφημιστική καμπάνια αντί να προκαλέσει μεγαλύτερη αντιπολιτευτική πίεση στην κυβέρνηση, όπως επιχείρησε, κατάφερε όπως λένε κυβερνητικά στελέχη να γίνει η προσπάθειά της «μπούμερανγκ» και να βρεθεί η Κουμουνδούρου υπόλογη.
Στον ΣΥΡΙΖΑ προσπαθούν να επιτεθούν στην κυβέρνηση επιμένοντας με το σποτ που έφτιαξαν, αλλά ξεκαθαρίζουν ότι δεν βάζουν στο ίδιο τσουβάλι όλους τους δημοσιογράφους.
«Εκεί που μας χρωστούσαν μας παίρνουν και το βόδι» λένε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που όμως καταλαβαίνουν το λάθος που έγινε.
Η κυβέρνηση, από τη δική της πλευρά, επιχειρεί να αντιστρέψει το κλίμα υπέρ της και από εκεί που υπήρχαν «σκιές» για το πού δόθηκαν τα χρήματα, βρέθηκε από πάνω, καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ πολιτικά φαίνεται ότι εκτέθηκε και αντί να κερδίσει πόντους, που ήδη κέρδιζε από την κριτική του στο θέμα της διαφάνειας, ξαφνικά βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο.
Τα επικοινωνιακά συστήματα
Ασφαλώς δεν είναι πρώτογνωρα όλα αυτά.
Κάθε κυβέρνηση φροντίζει να φτιάχνει δικά της «συστήματα» ώστε να στηρίζεται μέσα από αυτά κάθε φορά που προκύπτει ανάγκη.
Το θέμα όμως είναι να δίνεται και λογαριασμός για τα ποσά που ξοδεύονται.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Βραδυνή της Κυριακής» αναφέρει ότι όταν θα ολοκληρωθεί ο κύκλος όλης της διαδικασίας με τις πληρωμές στα ΜΜΕ, τότε θα ανακοινωθούν και οι λίστες με τα χρήματα που δόθηκαν….
Το επίμαχο video: